Jenkem is an inhalant and hallucinogen created from fermented human waste. In the mid-1990s, it was reported to be a popular street drug among Zambian youth. They would reportedly put the feces and urine in a jar or a bucket and seal it with a balloon or lid respectively, then leave it out to ferment in the sun; afterwards they would inhale the fumes created.
Och snt vill du gna dig t?
Varfr Sverige la ner sina mentalsjukhus r fr mig en stor gta....
nej men en kompis e pundar expert o enligt han s e de bluff :P
Haha det dr lter som en dlig urskt... typ "min brorsa kan spa din brorsa". Kom igen, vi har en pundar battle nu direkt, du och jag, du kan ta din "expert" till hjlp. Kom d! Nmn 2 onlinekllor som alla pundarexperter skulle nmna r garanterade topp 3 sidor fr pundarexperter? N?
Haha det dr lter som en dlig urskt... typ "min brorsa kan spa din brorsa". Kom igen, vi har en pundar battle nu direkt, du och jag, du kan ta din "expert" till hjlp. Kom d! Nmn 2 onlinekllor som alla pundarexperter skulle nmna r garanterade topp 3 sidor fr pundarexperter? N?
han trippar just nu s vill inte stra. men svaret ja de e erowid o flashback o magiskamolekyler. din tur. vilken drog blir man mest hg av?
Jenkem is an inhalant and hallucinogen created from fermented human waste. In the mid-1990s, it was reported to be a popular street drug among Zambian youth. They would reportedly put the feces and urine in a jar or a bucket and seal it with a balloon or lid respectively, then leave it out to ferment in the sun; afterwards they would inhale the fumes created.
Och snt vill du gna dig t?
Varfr Sverige la ner sina mentalsjukhus r fr mig en stor gta....
Snart finns inga knarkare mer, fr de har brjat lukta p bajs istllet.
Ingen fest-knarkar, utan alla gr p klubbar dr det luktar bajs istllet.
De kriminella ntverken kommer sluta slja droger men de kommer brja med kriminella avloppsreningsverk.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!