Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-03, 20:45
Medlem
OstgotaHuss avatar
Jag lste fr lnge sen att man kan producera gratis droger genom att skita i ett pet flaska. Men hur gr man? Jenkem
Citera
2023-10-03, 21:06
Medlem
sommarlovs avatar
Plastpse rcker, hur ska du kunna skita i en flaska?
Vad jag har hr blir man helt vck i huvudet, var frsiktig!
Citera
2023-10-03, 21:12
Medlem
SvenHelsings avatar
Blev lite frvnad att det inte fanns ngon annan trd om tillverkning av jenkem. Sen tnkte jag lite och slutade vara frvnad.
Citera
2023-10-03, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Jag lste fr lnge sen att man kan producera gratis droger genom att skita i ett pet flaska. Men hur gr man? Jenkem

Sjlv lste jag om det p wiki fr mnga r sen s ingen nyhet och idioter finns det uppenbarligen gott om....

https://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem
Jenkem is an inhalant and hallucinogen created from fermented human waste. In the mid-1990s, it was reported to be a popular street drug among Zambian youth. They would reportedly put the feces and urine in a jar or a bucket and seal it with a balloon or lid respectively, then leave it out to ferment in the sun; afterwards they would inhale the fumes created.
Och snt vill du gna dig t?

Citera
2023-10-03, 22:25
Avstngd
OneTaps avatar
jenkem e en myt :P inget man blir hg p
Citera
2023-10-03, 22:27
Medlem
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Plastpse rcker, hur ska du kunna skita i en flaska?
Vad jag har hr blir man helt vck i huvudet, var frsiktig!
Jag tnkte skita p en tallrik, dom r ltta att trffa, sen pillar jag ner skiten i flaskor och trr en kondom ver och stller ut i solen.
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Blev lite frvnad att det inte fanns ngon annan trd om tillverkning av jenkem. Sen tnkte jag lite och slutade vara frvnad.
Vad menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
jenkem e en myt :P inget man blir hg p
Nehe har du provat?
Citera
2023-10-03, 22:32
Avstngd
OneTaps avatar
Citat:
Nehe har du provat?
nej men en kompis e pundar expert o enligt han s e de bluff :P
Citera
2023-10-03, 22:34
Medlem
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
nej men en kompis e pundar expert o enligt han s e de bluff :P
Haha det dr lter som en dlig urskt... typ "min brorsa kan spa din brorsa". Kom igen, vi har en pundar battle nu direkt, du och jag, du kan ta din "expert" till hjlp. Kom d! Nmn 2 onlinekllor som alla pundarexperter skulle nmna r garanterade topp 3 sidor fr pundarexperter? N?
Citera
2023-10-03, 23:32
Medlem
Vet en gammal punkaranarkist frn Lund som gick p detta mg efter mskngan lagt sig. Jvla malle iden sa han!!!

Fy satan den lgenheten du!
Citera
2023-10-04, 00:06
Avstngd
OneTaps avatar
Citat:
Haha det dr lter som en dlig urskt... typ "min brorsa kan spa din brorsa". Kom igen, vi har en pundar battle nu direkt, du och jag, du kan ta din "expert" till hjlp. Kom d! Nmn 2 onlinekllor som alla pundarexperter skulle nmna r garanterade topp 3 sidor fr pundarexperter? N?
han trippar just nu s vill inte stra. men svaret ja de e erowid o flashback o magiskamolekyler. din tur. vilken drog blir man mest hg av?
Citera
2023-10-24, 00:56
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Sjlv lste jag om det p wiki fr mnga r sen s ingen nyhet och idioter finns det uppenbarligen gott om....

https://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem
Jenkem is an inhalant and hallucinogen created from fermented human waste. In the mid-1990s, it was reported to be a popular street drug among Zambian youth. They would reportedly put the feces and urine in a jar or a bucket and seal it with a balloon or lid respectively, then leave it out to ferment in the sun; afterwards they would inhale the fumes created.
Och snt vill du gna dig t?

Snart finns inga knarkare mer, fr de har brjat lukta p bajs istllet.

Ingen fest-knarkar, utan alla gr p klubbar dr det luktar bajs istllet.

De kriminella ntverken kommer sluta slja droger men de kommer brja med kriminella avloppsreningsverk.

Bajs is the shit.
Citera
2023-10-24, 05:15
Medlem
Mulmads avatar
Citat:
Jag lste fr lnge sen att man kan producera "gratis" droger genom att skita i ett pet flaska. Men hur gr man? Jenkem

Du kan producera "gratis" droger i en pet flaska med socker, vatten och jst. Jenkem r en myt som
skapades av 4chan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in