2023-10-06, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
När man läser lite så lutar allt mot självmord i detta fall, Saknaden efter mamman och svårt komma tillrätta efter det..
Dem kommer hitta han frågan är bara var och hur....
Det går ju faktiskt att mörda även deprimerade individer. Mamman dog om jag förstått det rätt för tio år sedan, alltså när han var fyra fem år gammal.
Citera
2023-10-06, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Ah, då kan nog min teori om deprimerad 15 åring som tagit livet av sig i påverkat tillstånd avskrivas.

Det fetade kan du mycket väl ha rätt i, det känns trots allt som utredare borde kunna lägga ihop de pusselbitar som depression, benzo och knivfodral är om polisens teori vore självmord. Konstigt att de inte togs inte oavsett.
Ja, det kan tyckas märkligt om sakerna inte samlades in. Eller så har de samlats in efter att bilderna togs.
Citera
2023-10-06, 20:47
Medlem
100% avliden
Citera
Medlem
Fibonaccitals avatar
Man får ju hoppas så att det inte slutar som med Mattias Borg i Ljungby i alla fall.

17-åriga Mattias i Ljungby/Hjortsberg försvunnen utan jacka sedan natten (2020-12-05)
(FB) 17-åriga Mattias i Ljungby/Hjortsberg försvunnen utan jacka sedan natten (2020-12-05)

Han blev aldrig hittad....
Citera
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Vart finner jag den intervjun?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-att-han-andas
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
En annan intervju med pappan och han låter förtvivlad.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...n-standig-oro/

Hur många timmar tror ni pappan har sovit i snitt de senaste dygnen? Självklart påverkar det en människas beteende och då speciellt dennes känsloyttringar
Citera
2023-10-06, 20:51
Medlem
Helt meningslöst att hålla på att fokusera på hur hans pappa är i en intervju, alla är vi olika. Och man lär ju skärpa till sig när man ska intervjuas. Ingen vet om han bröt ihop fullständigt efter intervjun. Sen om han haft problem med droger och så, tvivlar inte ett dugg på att han älskar sin son överallt annat.
Citera
2023-10-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Helt meningslöst att hålla på att fokusera på hur hans pappa är i en intervju, alla är vi olika. Och man lär ju skärpa till sig när man ska intervjuas. Ingen vet om han bröt ihop fullständigt efter intervjun. Sen om han haft problem med droger och så, tvivlar inte ett dugg på att han älskar sin son överallt annat.
Precis men tyvärr är denna tråd full av människor som vill förflytta fokus ifrån de fyra som är misstänkta
Citera
2023-10-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Hur många timmar tror ni pappan har sovit i snitt de senaste dygnen? Självklart påverkar det en människas beteende och då speciellt dennes känsloyttringar
Sedan är det också kutym att inte visa känslor ifall barnet är bortrövat då förövaren "göds" av föräldrar som gråter. Skulle tro att han blivit tillsagd att inte visa så mycket känslor.
Citera
2023-10-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaTymLess
Ja det stämmer, därför har jag inte sagt något om att brott ej har begåtts. Men ville påpeka att det finns en chans att det skulle kunna vara självmord då jag personligen har pratat med Henke och vet om att han ej mådde bra.

Vad gjordes isf för att hjälpa honom?
Fick han adekvat hjälp i sin livssituation, sitt dåliga mående? Behövde pappan hjälp?
Citera
2023-10-06, 20:55
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
100% avliden
Det vet du med säkerhet?
Citera
2023-10-06, 20:56
Medlem
Min magkänsla säger att han kommer hittas avliden inom närmsta dygnet.. finns nog en anledning varför 3 är gripna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in