• 2
  • 3
2023-10-06, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antifa.Hooligan
SD-troll är ingen köpstark grupp, så tror inte Valio märker det nämnvärt om ni bojkottar.
Är inte Sveriges näst största parti en köpstark grupp? Ni kommunister däremot är väl inte direkt de man vill nå ut till.
Citera
2023-10-06, 23:04
Medlem
WhereIsRussias avatar
Bara Dafgårds man kan lita på i dagens samhälle
Citera
2023-10-06, 23:35
Medlem
Computerzs avatar
Samma sak hos Pågen där en söt svensk tjej lyder under en arab. Man blir fan äcklad av skiten.

https://www.youtube.com/watch?v=qpgV...nel=P%C3%A5gen
Citera
2023-10-07, 00:06
Medlem
Invandrarna är de enda som ger sin plats till äldre människor om det trångt!
Citera
2023-10-07, 00:38
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
https://www.youtube.com/watch?v=yj6HCBFc0Hw

Vad tycker ni om den? Är den fin eller till och med vacker? Eller är det osmakligt att försöka måla upp en en sorts utopi av Sverige som absolut inte stämmer? När vi alla vet att gamlingar blir behandlade som en påse skit i förmån för den härliga invandringen?

Kommer någon som handlat Valio-produkter tidigare att bojkotta dem nu?

jag har handlat för kanske 10k per år i valio nu bojkott för alla vet att gamla inte får hjälp av MENA
Citera
2023-10-07, 01:31
Medlem
systems avatar
Vario har varit ett av de märken jag köpt för att jag gillat deras produkter.

Det var väl synd för oss båda att det skulle sluta på grund av deras marknadsföring.

Hej då, Valio.
Citera
2023-10-07, 01:50
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
I dag på besök i min lokala butik så kom jag ihåg denna tråd, så jag la tillbaka alla Valioprodukter men bredvid kylen och hoppade helt över mjölkprodukter eftersom Arla är lika tossiga.
Finns det npgot märke som inte använder sig av skådisar som är gängmedlemmar?
Citera
2023-10-07, 02:49
Avstängd
53280s avatar
Hahaha! Babbar som håller dörrarna för någon som har byggt Sverrige med rullator kommer aldrig ske i Stockholm. Det enda MENA invandrana klara av att göra är leva på bidrag och begå grova brott. Utopi om det mångkulturella Sverige har blivit en dystopi.

Så här skriver New York post om Sverige :

"Får vi prata om Sverige ännu?" skämtar med Spikeds Brendan O'Neill. Det ber nu sin armé att "hjälpa poliser med en ökning av mord på gängland" efter landets "massiva intag av migranter från Mellanöstern och Nordafrika" - ett drag som möttes av "en okritisk, självbelåten attityd på gränsen" från euroeliterna: " Vi gör en bra sak och alla som säger något annat är en högerextrema tönt.” Nu har Sverige "så många granatattacker" att det är "det enda landet utanför Mexiko" som spårar dem. "Situationen i Sverige, mer än någon annan nation, talar om hur dödlig teknokraternas självbelåtenhet har blivit." Kanske kommer svenskarna nu "väckas upp ur sin skandinaivitet."

https://nypost.com/2023/10/06/dems-s...g-crime-surge/
Citera
2023-10-07, 13:14
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
https://www.youtube.com/watch?v=yj6HCBFc0Hw

Vad tycker ni om den? Är den fin eller till och med vacker? Eller är det osmakligt att försöka måla upp en en sorts utopi av Sverige som absolut inte stämmer? När vi alla vet att gamlingar blir behandlade som en påse skit i förmån för den härliga invandringen?

Kommer någon som handlat Valio-produkter tidigare att bojkotta dem nu?

Besöker Sverige ett par tre ggr per år och har sett och hört hur skit det blivit. Men, sist jag var där var det en gammal virrig kärring som inte hann ut. Det var typ exakt som i filmen här, två invandrare (en sandneger och en blåneger) hjälpte henne som fan. De försökte hjälpa med väskor och hålla upp dörren, men lyckades inte, så istället kollade de upp nästa tåg och hjälpte henne vidare från nästa station.

Samma vecka såg jag en gammal vit tant som sa "å gud så gullig" till en blånegermamma med blånegerbarn, mamman blev jätteglad.

Så, förhoppningsvis kan det se ut så här och borde se ut så i ett väl fungerande, blandat samhälle.
Citera
2023-10-07, 16:59
Medlem
Antifa.Hooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Är inte Sveriges näst största parti en köpstark grupp? Ni kommunister däremot är väl inte direkt de man vill nå ut till.

1 330 325 där 90% av dom är socialfall, så nej några hundra tusen som där majoriteten bor i Thailand är ingen köpstark grupp.
Citera
2024-11-25, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
Bara Dafgårds man kan lita på i dagens samhälle

Nu är det en neger med i deras reklamfilm också.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in