Hade exakt samma problem med min z1010, var inlämnad ett antal gånger på reperation, det hjälpte inte ett dugg. Så sälj skiten och köp en nyare ericson, eller en samsung som jag har nu=) De Funkar perfekt
Hade exakt samma problem med min z1010, var inlämnad ett antal gånger på reperation, det hjälpte inte ett dugg. Så sälj skiten och köp en nyare ericson, eller en samsung som jag har nu=) De Funkar perfekt
Min grabb fick också helt plötsligt samma problem med sin Z1010 och Comviq kontant, som trådskaparen. Efter ett tips på nåt forum så satte vi i ett 3G-kort och sen dess har den fungerat perfekt igen.
Har du provat att ställa in den på bara 2G nätet? så att den inte håller på att söka efter 3G nätet hela tiden om kortet inte stöder det,prova ändå om det är 3G kort utifall.
Inställningar-kommunikation-mobilnät-Gsm/3G nät och välj gsm där.
Är inte till 100 att det står såhär exakt i din...
Har du provat att ställa in den på bara 2G nätet? så att den inte håller på att söka efter 3G nätet hela tiden om kortet inte stöder det,prova ändå om det är 3G kort utifall.
Inställningar-kommunikation-mobilnät-Gsm/3G nät och välj gsm där.
Är inte till 100 att det står såhär exakt i din...
Citat:
Ursprungligen postat av Piwone
Har hennes kort stöd för 3g? om inte så kan det gå fixa genom att ställa in telen på endast gsm
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!