Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-11, 21:43
  #1
Medlem
Testade att sova med nikotinplåster,(var snusare) och då blev mina drömmar mycket bättre. Någon som varit med om liknande?
Citera
2023-10-11, 21:51
  #2
Medlem
Bubba00s avatar
Förväntar mig en full redovisning för dina drömmar i tripprapporter.
Citera
2023-10-11, 21:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
Förväntar mig en full redovisning för dina drömmar i tripprapporter.
Ok nu känner man sig inte så skarpsint, kanske uppfattades som OT, har iaf gjort början på dagen bättre.

edit ah, nu fattar jag triprapport på nikotinplåster, hade varit nåt
__________________
Senast redigerad av godschild 2023-10-11 kl. 22:07.
Citera
2023-10-11, 22:29
  #4
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godschild
Testade att sova med nikotinplåster,(var snusare) och då blev mina drömmar mycket bättre. Någon som varit med om liknande?

Jag fick för mig att sluta snusa och provade nikotinplåster. Vaknade på morgonen av en helvetes influensa och sjukade mig, trodde helt ärligt jag skulle dö. På kvällen kom sambon hem och frågade är du sjuk? Ja dödssjuk svarade jag, då drog hon undan täcket och "riiitch" drog av plåstret, några timmar senare så var jag frisk. Vet inte om det var liknande men det är min upplevelse av nikotinplåster, tänker jag inte prova igen. Ja hon är sjuksköterska.
Citera
2023-10-11, 22:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag fick för mig att sluta snusa och provade nikotinplåster. Vaknade på morgonen av en helvetes influensa och sjukade mig, trodde helt ärligt jag skulle dö. På kvällen kom sambon hem och frågade är du sjuk? Ja dödssjuk svarade jag, då drog hon undan täcket och "riiitch" drog av plåstret, några timmar senare så var jag frisk. Vet inte om det var liknande men det är min upplevelse av nikotinplåster, tänker jag inte prova igen. Ja hon är sjuksköterska.
Känner väldigt knappt av det förutom att jag slipper abstinens.

Ditt fall låter lite abnormt.
Citera
2023-10-11, 22:37
  #6
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godschild
Känner väldigt knappt av det förutom att jag slipper abstinens.

Ditt fall låter lite abnormt.

Ja jag vet inte varför det blev så, men exet visste.
Citera
2023-10-11, 23:49
  #7
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godschild
Testade att sova med nikotinplåster,(var snusare) och då blev mina drömmar mycket bättre. Någon som varit med om liknande?
Jupps. Jag har upplevt samma sak. Jäkligt intressant företeelse! 😊
Citera
2023-10-12, 00:05
  #8
Medlem
Nikotin kan få en att drömma mycket start(kt) men får en knappast att sova bättre enligt forskningen. En kanske underhållande anekdot angående nikotindrömmar:

Sitter och kör bil med mina kompisar i sätena, kör fort som satan och det är kul. Men helt plötsligt går det inte att styra, bromsarna är väck och jag störtar ned för en backe. Kontrollen är borta och det enda som känns är den fruktansvärda fasan. Kämpandes för att få grepp om situationen börjar drömmen sjunka iväg

"Vad fan håller du på med?" sa min sömndruckna far, tittandes in i mitt rum.

Jag var rädd, förvirrad och tyckte att det var pinsamt -

"Kör bil"

Jag vaknar på morgonen och far min undrar just vad jag höll på med när jag dunkade i garderobens dörrar och vrålade mycket flummiga saker.
Citera
2023-10-12, 00:11
  #9
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Jag sover sämre och oroligare aldrig varit några trevliga drömmar med plåster men det kanske det inte är annars eller. Nä inget som rekommenderas
Citera
2023-10-12, 03:33
  #10
Medlem
var sätter du plåstert halspulsådern? tro fan du blir coco.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback