Svara
2023-10-12, 22:18
Medlem
Tjo!
Tnkte dela lite erfarenhet av denna drog eftersom det inte finns s jttemycket skrivet om den p forumet, framfrallt inte under rapporter.

Jag: man, 32, 180, 83 kg
Tidigare erfarenheter: MDMA, ladd, tjack, oxy

Kpte 3g synt av min kran fr 900:-

Hade tre kortburk i kroppen nr jag krossar ngra kristaller med ett kreditkort och tar en relativt liten lina d det var frsta gngen fr mig. Tnkte att det gr ju alltid att fylla p men svrare att ta bort 😅

Det svider som satan i snoken vilket jag visste efter att ha lst faq:en hr.

Redan efter 5 minuter kommer ett sknt rus i kroppen och efter 10 gr det knappt att sitta still. Efter en kvart mr jag kanon men knner samtidigt att det kanske var lite vl lite jag tog s jag gr och fixar en lika stor/liten till i andra nsborren.

Nr lina nr 2 kickar in s r knslan att jmfra med ett mellanting mellan kokain och ecstasy. GRRRRYM med andra ord!

Eftersom jag valde att testa frsta gngen hemma sjlv s har jag ingen att prata med men behovet r enormt! Har nog aldrig skrivit s mnga sms till min fru p en och samma kvll sedan vi trffades i gymnasiet. Samlade uscados deluxe p kpet allts 😅

Nr det gtt 40 minuter efter frsta knns det som jag planat ut och om det varit fest s hade det varit lge att fylla p. Efter totalt 75 minuter/60 minuter efter anda linan kommer dippen i samband med att favoritlten tar slut. Knner mig tom och ensam. Vilket i och fr sig r helt i sin ordning nr man knarkar hemma en tisdagkvll och ska jobba kl 7 dagen efter. Jag som r rtt stark i psyket berttade fr mig sjlv att det bara r kemiskt och det kpte jag efter ngra minuter. Borstade tnderna och gick och la mig och somnade relativt ltt.

Under rustimmarna blev det mycket ensamdans i vardagsrummet med orimligt hg volym. Tid och rum frsvann en stund vilket jag bara upplevt tidigare p MDMA. En skillnad mot ecstasy var att jag kunde ta nn l till vilket har varit helt omjligt p E d det knts som skum i munnen

Summa summarum r jag helnjd med denna tisdagskvll i min ensamhet och det var inga strre problem att somna eller att vara alert p jobbet dagen efter heller.

Det var vl alla plus inkl det rimliga priset och p minussidan hamnar dippen jag upplevde, att det frter och att jag fick lite kkspnningar och ngot frstorade pupiller.

Peace // G
Citera
2023-10-12, 22:30
Medlem
StoreSvartes avatar
Lter nice! Ta det lugnt med att kra fr ofta bara. Jag har aldrig testat det sjlv men av vad jag lst verkar det vara vldigt serotonigent vilket br respekteras (om du inte vill hamna i en bottenls depression).
Citera
2023-10-12, 22:36
Medlem
Bra kommentar dr StoreSvarte!
Om man fr fr sig att prova, ls p ordentligt och FAQ:en hr tycker jag diskuterar mnga viktiga aspekter kring denna drog.
Citera
2023-10-12, 22:40
Medlem
Hahah uscados var lnge sedan man hrde.
Bra tripprapport
Citera
2023-10-12, 22:54
Medlem
Tackar GonzoS! Och haha ja det var tvunget med en frklaringslnk knde jag d jag och frugan kanske r ensamma om att i verkliga livet implementerat uscados 😂
Citera
2023-10-13, 02:20
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Lter nice! Ta det lugnt med att kra fr ofta bara. Jag har aldrig testat det sjlv men av vad jag lst verkar det vara vldigt serotonigent vilket br respekteras (om du inte vill hamna i en bottenls depression).

Detta r oerhrt sant och viktigt att minnas. Den depression som fljer efter verkonsumtion p starkt serotonerga substanser r fruktansvrd.
Citera
2023-11-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Detta r oerhrt sant och viktigt att minnas. Den depression som fljer efter verkonsumtion p starkt serotonerga substanser r fruktansvrd.

Ja, herregud. Det har hnt mig tv, kanske tre, gnger att jag efter ett kokain-race hamnat s otroligt lngt ner p botten. Jag trodde att jag aldrig skulle f uppleva lycka igen. Lyckligtvis frstod jag att det var ett kemiskt framkallad tillstnd, vilket gjorde det hela vldigt mycket mer hanterbart - berusning var dock ett mste fr att jag skulle hantera komma igenom det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in