Citat:
Ursprungligen postat av
VivaVagina
Det enda som talar för är att Felicia inte uppdaterat något i sina sociala kanaler, eller gjort sitt IG privat. Jag tror som många andra i chatten att det handlar om ett kirurgiskt ingrepp som gått fel.
Exakt anledningen till att jag tror att hon faktiskt är mycket sjuk eller svårt skadad. Ingen med några hjärnceller låter alla knaskanaler/konton/plattformar ligga öppet för allmän beskådan för en miljon kronor och sedan se hela sitt trasiga liv dras i smutsen inför öppen ridå.
Är faktiskt förvånad över att inte familjen gjort allt i sin makt för att själva spåra upp hennes framfart på internet och stängt ner varenda konto, raderat varenda video, bild etc. Har de kanske inte förstått hur illa det faktiskt är ännu?
Någonstans i allt detta kaos är det väl ändå kanske det bästa som kunde hända Felicia. vHur hade det annars slutat, männsikan var ju helt klart ute på en highroad to hell, varenda gräns så långt framflyttad så oklart om det ens fanns några kvar. Nu är hon fortfarande ung och när hon är frisk kan hon ändå börja om sitt liv. Ta bort alla hortatueringar, kanske börja plugga, leva ett helt normalt liv. Jag hoppas både hon och familjen tar den chansen om det blir möjligt.