2024-07-30, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men skulle det vara så hemskt då, tänk dig själv att kunna ha fyra fruar som du kan göka på och typ behandla lite som du vill. Skulle du verkligen banga för det kompis?

Det finns inga välfungerande muslimska länder. Muslimer förstör allt och alla länder de kommer till.

Vill du bo i tredje världen behöver du inte flytta dit. Sverige är snart där.
Citera
2024-07-30, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoFtEnAvBaJs
Det finns inga välfungerande muslimska länder. Muslimer förstör allt och alla länder de kommer till.

Vill du bo i tredje världen behöver du inte flytta dit. Sverige är snart där.
Turkiet,marocko,algeriet,saudi arabia,malasya ?

Syrien,irak innan kriget ?
Citera
2024-07-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1

Är detta välfungerande länder? Varför söker folk från dessa länder sig då till Europa och Amerika?

Den svenska mannen måste återuppfinna sig själv. Ut i skogen och bo, jaga och döda, sluta titta på amerikanskt tv, sluta lyssna på amerikansk musikk. Svenska kvinnor ska inte ha rösträtt. Återställ till tiden då Sverige hade det bra.
Citera
2024-07-30, 18:53
Medlem
SomaliaKickers46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaKampMotRasister
Sådant där beteende fungerar bara i ett samhälle där mannen kan nå en maktposition enbart genom sin muskelkraft. Alltså i ett primitivt samhälle där man fortfarande använder hästar ute på åkern.

Men när samhället får tillgång till stora maskiner, då är mannens muskelstyrka inte längre värd något speciellt och då kan alla se hur ynklig han faktiskt är.

Då blir män lätt utkonkurrerade av kvinnor som är enastående på samarbete.

Jag har aldrig träffat två kvinnor som kan samarbeta, det blir intriger och bråk direkt i grupper där en majoritet är kvinnor.
Citera
2024-07-30, 18:55
Medlem
SomaliaKickers46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1

Det var skit där innan kriget också.
Citera
2024-07-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliaKickers46
Det var skit där innan kriget också.
Nej de levde ganska bra ändå !
Citera
2024-07-30, 19:14
Medlem
Citat:
Är detta välfungerande länder? Varför söker folk från dessa länder sig då till Europa och Amerika?

Den svenska mannen måste återuppfinna sig själv. Ut i skogen och bo, jaga och döda, sluta titta på amerikanskt tv, sluta lyssna på amerikansk musikk. Svenska kvinnor ska inte ha rösträtt. Återställ till tiden då Sverige hade det bra.
Ju de allt precis som du beskrev sverige ska vara ? Kvinnor är kvinnor,män är män,barn föds , familjen viktigast mm
Citera
2024-08-03, 19:52
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jo det är 1500-talet.

Jorden har kretsat runt solen med liv på sig ungefär i 1000 miljoner år och ingenting förändras i det stora perspektivet.

Enda som har ändrat sig är att de äckliga mentalstörda svenska människorna har bestämt sig för att de ska avskaffa sig själva genom att bli feminiserade fjoll-jävlar som inte fortplantar sig.

Jaha. Andra människor som är mer normala i huvudet kommer ta cp-svenskarnas plats och jorden kommer snurra vidare kring solen.

Bla bla bla. Ännu en svenne som knyter näven i fickan.
Patetiskt. Ge upp. Swedistan är gone bye bye för länge sedan
Citera
2024-08-15, 19:08
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:

Du får gärna förklara varför du tror att dom inte skulle vara välfungerande länder.
Citera
2024-08-28, 12:59
Medlem
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M275
De flesta svenska män har riktigt lågt testo. Svenska män är extremt feminina. Dom är både mentalt och psykiskt svaga. Dom är konlikträdda. Dom är inte kapabla att skydda sig själva eller sina familjer och nära. Dom pratar "bögigt" som typ "Men herregud det va lurt vettu" "Goddagens" Så där pratar dom. Det känns att många svenska kvinnor är manligare än svenska männen och är alltid dominerande i förhållanden.

Genom hela mitt liv i detta land har jag på riktigt träffat på två svenska män som var riktiga män. Dom kändes inte ens som svenskar för att dom var riktigt sköna och pratade inte som bögar. En av dom var en man som jobbade på min skola när jag fortfarande var en liten skitunge. Han berättade alltid historier om hur han slogs och stampade folk. En av hans polare ägde en thai-boxningsklubb. Han va aldrig rädd för blattar. Han stod alltid upp för sin son och hotade vem som HELST som hotade hans son. Han sket i. Golade aldrig mig till lärarna och rektorn på skolan. När det va bråk han blandade inte i sig för att han tyckte att det inte var hans problem. Han sa neger fast det fanns svarta elever som gick i min skola. Han var ingen rasist. Han tyckte bara att det va inget fel att säga neger ibland. Han va även vän med alla svarta i skolan. Han sket i. Visade sin dominans att han skiter i och ingen brydde sig att han sa neger. Allt det här med tanke på hur PK min skola va. Det va mycket LGBT propaganda på min skola. Han sa öppet att han hatade bögar och transor och sa att sånt där är bara sjukt.

Den andra mannen som jobbade på samma skola var en ganska gammal gubbe. Han var kanske runt 55-60 bast. Han var en gammal brandman. Han berättade alltid om historier när han rädda folk på sitt jobb som brandman. Han slogs också och tyckte inte att det va något speciellt med ungdomar som slogs ibland. Han sa att han var likadan och man är ung och dum. Han var också riktigt skön. Pratade med honom som att han va min vän. Man kunde prata om vad som helst med honom. Golade aldrig. Var en riktig man.

Bokstavligen alla andra svenska "män" som jag har kommit i kontakt med har varit riktigt typiska jantekonflikträddmedelklass-svenssons. Jag klarar inte av såna där svenska "män"
Är de flesta svenska män verkligen så eller är det bara medelklass stockholmare som är så?
Ni vet vad jag menar, konflikträdda, nej min son slå inte tillbaka ring polisen istället, pratar barnsligt, följer jantes regler som att han är nya Jesus. Helt enkelt saknar manligheten.
Du ska veta att även män som inte är fjolliga och stroppiga har jävligt märkliga beteenden när det väl kommer till kritan. Det är ganska skrämmande egentligen och jag undrar om det beror på porrskador eller annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in