Citat:
Jag menar att jag tror att merparten av folk är fortsatt positiva till Greta och att det nog är ungefär samma typer som är arga nu som var arga från början. (Typ gubbar på landet som har som fritidsintresse att åka bil.)
Det har så klart skett ett litet tillskott av militanta sionister till skaran Gretahatare efter att hon har kritiserat Israel för dess misstänkta folkrättsbrott, men det är ganska så okontroversiellt att göra egentligen. Jag tror inte att det påverkar opinionen i stort. Det är i regel bara knäppgökar, bottar/troll och fanatiker som tycker/"tycker" att det är en hemsk grej att ta avstånd från folkmord.
Det har så klart skett ett litet tillskott av militanta sionister till skaran Gretahatare efter att hon har kritiserat Israel för dess misstänkta folkrättsbrott, men det är ganska så okontroversiellt att göra egentligen. Jag tror inte att det påverkar opinionen i stort. Det är i regel bara knäppgökar, bottar/troll och fanatiker som tycker/"tycker" att det är en hemsk grej att ta avstånd från folkmord.
Om inte det Hitler gjorde kallas för folkmord, vad var då Hamas attack?, Nej Greta saknar historisk kunskap, hela attacken var noga planerad av Iran och Hamas, Hamas högste ledare erkände i maj i New York Times att syftet att börja kriget var att så många palestinier skulle dö och väst skulle protestera mot Israel, Greta är ett lydigt får som följer Hamas direktiv, idag vet vi att studenter i USA och Sverige betalades av Hamas för att demonstrera, då är frågan fick Greta också betalt?
Nej vi historiekunniga står oftast på rätt sida om historien, det är vi som genomskådar Hitler, Putin Stalin, Hamas, Trump och Åkesson för vad de är, men ni står på fel sida om historien, ni stödde Ryska Revolutionen, Pol Pot på 70 talet och FLN i Vietnam som byggde en grotesk diktatur, när ni stödjer Palestina stöder ni en av historiens värsta terrorsekt efter IS hamas, det kallar jag groteskt.