2023-10-22, 07:04
Medlem
Sam.Boyds avatar
Men jösses!

Greta är en ung människa med flera allvarliga diagnoser. Hon har även bristfällig utbildning då hon under ett antal år skolkade. Hon är även numera dömd brottsling.
O visar tydliga tecken på att inte vilja bryta sitt antisociala o brottsliga livsmönster.

Vuxenvärlden o samhället har svikigt. Mentalvården bör stiga in, innan hon skadar andra o blir ett fall för kriminalvården. Flickan lider av vanföreställningar (jordens stundande undergång) o religiös narcissistisk självbild (sig själv som frälsare).

Vad vet hon om konflikten i Gaza, islamism, underkastelse o Jihad?
Likaså vad vet hon om kommunism o terror? Detta då hon umgås i ideologiskr extrema kretsar.
Senast redigerad av Sam.Boyd 2023-10-22 kl. 07:06.
Citera
2023-10-22, 07:45
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris
Ja, blir man världskänd som ung så är det inte ovanligt att man spårar ur till slut.

Blir man världskändis som barn så växer man också upp som normala människor och har oftast väldigt mycket åsikter som äldre tonåring och ung 20-åring..

Om man tycker en "för mig" uppenbar "false flag" operation utförd av Israel för att kunna avancera sin stor-Israel plan är något konstigt så är man oftast bara rädd för att ens tankar ska leda till, Hitler var ju bra så man vågar inte ens närma sig ämnet..

Bara det att hon fått sån storm efter sig för detta.

USA/Israel samarbetar ju väldigt tätt. Och säger man att USA utför false flag attacker har man ju bara rätt. Gulf of Tonkin incidenten är ju bara ett exempel.

Har svårt att änka mig att Hamas ville starta en konflikt dom garanterat kommer förlora, och Israel får mer sympatier..

Det ligger en död Palestinier begravd här nånstans
Citera
2023-10-22, 07:55
Medlem
Citat:
Har svårt att änka mig att Hamas ville starta en konflikt dom garanterat kommer förlora, och Israel får mer sympatier..

Varför skriker då hamas ut sitt Warcry om Globalt Jihad?
Citera
2023-10-22, 08:06
Medlem
Hon har någotslags narcissistisk drag över sig. Eftersom hon aldrig tror sig ha fel kommer hon inte pudla på det sättet som man skulle önska. Lite som Trump nästan fast hon backas av att hon tror att hon är på den ”goda” sida
Citera
2023-10-22, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisbenet
Hon har någotslags narcissistisk drag över sig. Eftersom hon aldrig tror sig ha fel kommer hon inte pudla på det sättet som man skulle önska. Lite som Trump nästan fast hon backas av att hon tror att hon är på den ”goda” sida

"Greta Thunberg berättar om sin NPF-diagnos" https://sverigesradio.se/artikel/gre...in-npf-diagnos
Citera
2023-10-22, 08:10
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Tack för diskussionen. Huruvida bläckfiskar är en vedertagen antisemitisk symbol eller inte. Den kunde bara föras på Sveriges bästa forum.

Jag vet att det producerades en poster på 30-talet med en bläckfisk som omfamnade världen men de var väldigt produktiva på den tiden så tycker inte de kan representera den allmänna bilden. Det finns fler hundra år av antisemitisk propaganda så att hitta körsbären är svårt. Mannen med stora näsan som gnuggar händerna borde vara en favorit även om den tillhör i sammanhanget de senaste alstren.

Edit: en medeltida målning där en ondskefull jude knäcker oblat med en otäck kniv har definitivt stilpoäng (dessutom hämtat från verkligheten hehe &#128521

Jag har sett judar liknas med många djur och insekter. Men det är väl för jag vart uppmärksam på det. Ni svenskar är ofta konspirationsförnekare som inte ens förstår konspirationerna ni tror på. Ni tror att dessa konspirationer är något bra. Och att det inte är konspirationer.

Staten Israel utropades 1948. Palestina 1998. Jag är inte på någon av dessa 2 staters sida. Jag är mot båda.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-10-22 kl. 08:13.
Citera
2023-10-22, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjonk
"Greta Thunberg berättar om sin NPF-diagnos" https://sverigesradio.se/artikel/gre...in-npf-diagnos

Ja hon har flera diagnoser verkar det som. Men det hindrar henne inte ifrån att sprida klimatalarmism, stå på scen och haspla ur sig plattityder eller sprida anti-semitiska budskap.
Citera
2023-10-22, 08:31
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hon begår brott varje månad också så hon är även multikriminell.

Helt korrekt, och det kommer inom kort att kosta betydligt mer för henne.

Sen är hon ju en dålig förebild, eftersom hon hänger med folk som är eller stödjer terrorister.
Citera
2023-10-22, 08:41
Medlem
ImTheMans avatar
Är väl högst okontroversiellt, hon driver samma linje som Carl Bildt.

Finns ingen anledning att stödja den kommande etniska rensningen, ingen kan säga att de inte visste vad som komma skall.israel är helt öppna med vad som komma skall. En sidas massakrer kan aldrig rättfärdiga den andra sidans folkmordspolitik.

Sen kommer i slutändan både Bildt och Thunberg bidra till folkmordet genom att kräva att de palestinier som fördrivs hamnar i Sverige.
Citera
2023-10-22, 09:13
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Japp, hennes äckliga morsa och vidriga mobbarfarsa, stackars barn!

mobbarfarsa?
Blev Greta mobbad som barn av farsan?
Blev också andra offer för hans mobbning?

Anarkismaktivism var en bra beskrivning av vad som händer.

Anarkistaktivist javisst!
..hör man kanske ropen skalla runt Greta?
Citera
2023-10-22, 10:27
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det märkliga var bläckfisken som tydligen symboliserar judarnas världskonspiration. Men de har ju medvetet tagit med ett gosedjur som är en bläckfisk och lagt den på knäet. Den har ju inte bara råkat hamna där på bild.

Öppna artikeln och kolla foto nummer två.

https://www.indiatoday.in/world/stor...733-2023-10-20
Bilden som jag har sett är bläckfisken placerad , just placerad på möbelns kant. Arrangerad för att synas och för att ge ett budskap. Det är vad jag läser in av den bilden. Vi som har varit med ett tag vet vad bläckfisken symboliserar. Kanhända att Greta inte vet vad den ska symbolisera men dum är hon inte.
https://antisemitismdaochnu.se/bilde...skonspiration/
Citera
2023-10-22, 10:33
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Det är verkligen så att man är anhängare till terror om man gillar det mongobarnet.
Jag var förr propalestina. Nu mera är jag antiterror pga att jag har vaknat upp för många gånger av islamistiska mord på helt oskyldiga.
För det är verkligen återkommande.
Att dem jävla idioterna tycker att alla som inte håller med dem är legitima mål.
Kolla nu på vänstern som tycker att Palestina bara skyddar sig.
De mördar oskyldiga för helvete.
Och sen kommer gråten om att Israel bombar oskyldiga.
Men så är det inte.
Alla som har ett kritiskt tänkande har sett detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in