2023-10-21, 21:00
Medlem
Har en MacBook Pro 13" M1 2020.
Jag har installerat CleanMyMac X p datorn.
Allt fungerar perfekt,men nr jag tar bort programmet frn dock s dyker den upp i dock efter en stund igen.Har kikat i instllningarna men hittar inget jag som jag kan referera till det.
Om man tagit bort programmet frn dock,d borde det vl inte dyka upp i docklisten efter en stund igen?

Mvh.
Citera
2023-10-22, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Skulle aldrig frolmpa min mac med det dr skrpprogrammet.

Det har jag full respekt fr.Men min frgestllning var ju inte vad folk anser om programmet utan jag har ett problem som jag hoppades ngon kunde hjlpa mej med.
Citera
2023-10-22, 16:30
Medlem
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoddas10
Det har jag full respekt fr.Men min frgestllning var ju inte vad folk anser om programmet utan jag har ett problem som jag hoppades ngon kunde hjlpa mej med.

Avsluta CleanMyMac. Starta Aktivitetskontroll (finns i Verktygsprogram) och klicka p menyn Innehll och vlj Visa alla processer. Sk p CleanMyMac och markera dom. Klicka p krysset ovanfr och vlj avsluta.

G till Programmappen (eller Appar om du har nyare macOS). Dra CleanMyMac till papperskorgen och tm den.

Klicka p menyn G i Finder med Alt/Opt-tangenten nedtryckt och vlj Bibliotek. Slng allt som heter ngonting med CleanMyMac i fljande mappar:

Preferences
Application Support
Caches
Logs
LaunchAgents
Cookies
Group Containers

Jag hittade ven en guide om att avinstallera CleanMyMac hr:

https://iboysoft.com/howto/how-to-un...leanmymac.html

Lite osker p hur bra det funkar eftersom man ska avinstallera CleanMyMac frn programmet sjlvt.
Citera
2023-10-22, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Avsluta CleanMyMac. Starta Aktivitetskontroll (finns i Verktygsprogram) och klicka p menyn Innehll och vlj Visa alla processer. Sk p CleanMyMac och markera dom. Klicka p krysset ovanfr och vlj avsluta.

G till Programmappen (eller Appar om du har nyare macOS). Dra CleanMyMac till papperskorgen och tm den.

Klicka p menyn G i Finder med Alt/Opt-tangenten nedtryckt och vlj Bibliotek. Slng allt som heter ngonting med CleanMyMac i fljande mappar:

Preferences
Application Support
Caches
Logs
LaunchAgents
Cookies
Group Containers

Jag hittade ven en guide om att avinstallera CleanMyMac hr:

https://iboysoft.com/howto/how-to-un...leanmymac.html

Lite osker p hur bra det funkar eftersom man ska avinstallera CleanMyMac frn programmet sjlvt.

Stort tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in