Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-10-24, 11:46
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Tror det huvudsakligen är män som sitter där och inte tar betalt utan tycker det är kul. Är man kvinna och visar det skulle det funka men vill man ta betalt som TS kan det bli problem då klubben inte vill ha prostitution i sina lokaler. Men en egen låda på fest med rätt klientel, jag tex, vore en hit. Dock en begränsad och nog svår marknad.

Precis det jag menar. Prostitution är ju dessutom olagligt och risken för att åka fast skulle nog vara överhängande.
Citera
2023-10-24, 16:05
  #14
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingfucks
Precis det jag menar. Prostitution är ju dessutom olagligt och risken för att åka fast skulle nog vara överhängande.

Kan det vara olagligt att knulla en vägg? Allvarligt, vad in i glödheta helvete kan man finna för nöje i detta?
Citera
2023-10-24, 16:58
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Kan det vara olagligt att knulla en vägg? Allvarligt, vad in i glödheta helvete kan man finna för nöje i detta?

Det finns ju människor som gillar att testa olika saker, sen finns det såna som bara vill köra missionären med släckta lampor. Jag tillhör första kategorin, du ligger sannolikt närmare den andra. Sen är det ju inte en vägg man knullar, utan en, i mitt fall, kvinnomun som sitter på andra sidan om en vägg. Inte riktigt samma sak. Hört talas om chech gloryhole förresten? Där har man en hel underkropp att leka med, bättre? Sen är det ingen superfetish för mig. Testat en gång men kan tänka mig att göra det igen.
Citera
2023-10-24, 19:09
  #16
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Det finns ju människor som gillar att testa olika saker, sen finns det såna som bara vill köra missionären med släckta lampor. Jag tillhör första kategorin, du ligger sannolikt närmare den andra. Sen är det ju inte en vägg man knullar, utan en, i mitt fall, kvinnomun som sitter på andra sidan om en vägg. Inte riktigt samma sak. Hört talas om chech gloryhole förresten? Där har man en hel underkropp att leka med, bättre? Sen är det ingen superfetish för mig. Testat en gång men kan tänka mig att göra det igen.

Du behöver visst ha tolk. Fatta vad jag menar, eller ska man behöva lägga ut texten till absurdum för du ska fatta? Ja, jag och FindAway är samma person så nu redde jag ut detta också.
Vidare rör det sej inte bara om blowjob, utan det knullas också på slika ställen. Och att det bara skulle vara en vägg att stoppa snorren i tenderar att än värr rekommendera stillot.
Hälsningar farfar
Citera
2023-10-24, 20:33
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Kan det vara olagligt att knulla en vägg? Allvarligt, vad in i glödheta helvete kan man finna för nöje i detta?

Om någon på andr sidan väggen tar betalt för det ja. Fråga de som går igång på det. Åk till någon av klubbarna med en enkät vetjja! 🙂
Citera
2023-11-12, 10:36
  #18
Medlem
Skred till verket och har nu testat!
Intresset fanns hos ett ”gäng” män. Kände till en av dom lite och tog kontakt. Det vart ett ja direkt.

Kan förtydliga. Det rör sig alltså inte om en hål där man sticker in familjelyckan utan att veta vad man möts av utan en öppning där man ser klart och tydligt vad det är man får.
Då kan man också välja vad man vill göra och det var klart variation mellan männen….!

Inte sista gången det här hände! 😍
Citera
2023-12-31, 14:14
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miramyra80
Skred till verket och har nu testat!
Intresset fanns hos ett ”gäng” män. Kände till en av dom lite och tog kontakt. Det vart ett ja direkt.

Kan förtydliga. Det rör sig alltså inte om en hål där man sticker in familjelyckan utan att veta vad man möts av utan en öppning där man ser klart och tydligt vad det är man får.
Då kan man också välja vad man vill göra och det var klart variation mellan männen….!

Inte sista gången det här hände! 😍

Det lät ju väldigt intressant det där!
Hur kan jag medverka?
Citera
2024-01-01, 20:51
  #20
Medlem
Tycker gloryholes verkar spännande men har en övervägande rädsla av två saker:

1. Att det är en kille där bakom. Förstår inte varför en tjej skulle vilja göra något sånt om hon inte fick betalt.

2. Att det är en motorsåg bakom som sågar av kuken.
Citera
2024-03-09, 11:15
  #21
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miramyra80
Hej!

Ny här! Som rubriken lyder…tror ni att det finns ett intresse för gloryholeverksamhet eller är det inte intressant för män i Sverige?

😊
Det är intressant. Skulle nog inte hyra ett gloryhole med mina kompisar, men däremot om det fanns som service hos en seriös bordell.
Citera
2024-03-09, 11:18
  #22
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miramyra80
Skred till verket och har nu testat!
Intresset fanns hos ett ”gäng” män. Kände till en av dom lite och tog kontakt. Det vart ett ja direkt.

Kan förtydliga. Det rör sig alltså inte om en hål där man sticker in familjelyckan utan att veta vad man möts av utan en öppning där man ser klart och tydligt vad det är man får.
Då kan man också välja vad man vill göra och det var klart variation mellan männen….!

Inte sista gången det här hände! 😍
Hur gick det till? Tycker det låter som en kul idé och blev nyfiken
Citera
2024-03-09, 11:21
  #23
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Tycker gloryholes verkar spännande men har en övervägande rädsla av två saker:

1. Att det är en kille där bakom. Förstår inte varför en tjej skulle vilja göra något sånt om hon inte fick betalt.

2. Att det är en motorsåg bakom som sågar av kuken.

Du glömde det tredje alternativet, det kan vara din mamma som sitter där.
Citera
2024-04-06, 22:23
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Du glömde det tredje alternativet, det kan vara din mamma som sitter där.

Dagens bästa🤣

Men har ett fjärde alternativ till jonasost, det kan vara din pappa som sitter där.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback