Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-30, 09:23
  #649
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colombia777
David

Helvetes jävlar.

Vilken pundarliga om jag någonsin sett en.
Snacka om livets hårda skola i ett nötskal. Slår vad om att minst en utav dessa har den sloganen på sin facebooksida
Citera
2024-06-30, 19:30
  #650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Helvetes jävlar.

Vilken pundarliga om jag någonsin sett en.
Snacka om livets hårda skola i ett nötskal. Slår vad om att minst en utav dessa har den sloganen på sin facebooksida

https://www.facebook.com/profile.php?id=100071175805387

https://www.facebook.com/david.a.ohman

Komedi att titta på bilderna. Varför måste han se så utvecklingsstörd ut när han tar bilder?
Citera
2024-07-01, 05:03
  #651
Medlem
Kan någon snälla lägga ut fup igen hittar inga länkar som fungerar
Citera
2024-07-02, 00:09
  #652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajsakawaten
Kan någon snälla lägga ut fup igen hittar inga länkar som fungerar

I inlägg 626 finns det två som funkar utmärkt...
Citera
2024-07-03, 21:15
  #653
Medlem
micro113s avatar
Jag tror att Liam kommer få sänkt straff i HvR. I alla fall om de andra två inte pratar.
Citera
2024-07-04, 14:33
  #654
Medlem
Hörde på radion nyss att den äldste av dom tre har överklagat för han vill bli frikänd 😯
Citera
2024-07-04, 23:00
  #655
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruthisen
Hörde på radion nyss att den äldste av dom tre har överklagat för han vill bli frikänd 😯
Hörde det också och det är väl inte troligt att den överklagan går enligt hans förhoppning.
Hoppas på att det om möjligt ger honom ett högre straff.
Han skall vara glad för att han inte är dömd i Nicaragua vilket hade vart perfekt för det kräket.
Liam kommer troligen undan lättare. Efter att ha läst fup så känns det rimligare från ett straffrättsligt perspektiv.
https://apnews.com/article/politics-...be4827c2313a66
Citera
2024-07-05, 12:18
  #656
Medlem
grekkoz1s avatar
Någon som kan ladda upp FUPen igen?
Citera
2024-07-05, 14:17
  #657
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Någon som kan ladda upp FUPen igen?

kasst av mig, den finns tre sidor bak
Citera
2024-07-05, 20:02
  #658
Medlem
grekkoz1s avatar
Jag kan säga så här va, det värsta jag har gjort i drogbranschen var spice för 10 år sen, men det var ju att jag grävde min egna grop djupare och djupare.
Alla dessa nya droger måste ju påverka på helt andra plan, både det mentala och den övergripande sociala faktorn, typ alla knaprar på något lika bra att få dom att knapra på mitt som jag säljer. Galet.

Jag förstår faktiskt inte riktigt hur dom tänkte att dom skulle kunna komma undan med detta?
Liam var tydligen som bekant väldigt grön på det här med att kunna snacka bort polisen, alltså jag menar att hens kriminella val och brottsliga handlingar stod som skrivet i pannan på honom, och han hade ändå minst brottshistoria utav dom tre (den officiella, det här inofficiella med mordet på göteborgaren fyller väl bara på i hans skrytportmonnä)
Kim hade tydligen precis blivit frisläppt ifrån fängelset och väljer då att göra ett utav dom värsta våldsbrotten som finns i svensk lagförordning, man undrar ju vad fan som hände under tiden han satt inne som gjorde att han ville tillbaka ända in i kaklet.
Och denna David, en hel stad som föraktar honom men som också stod i skräck för hans labila sätt att agera och sätta folk i misär.
Fy fan, måste varit ett rent helvete.
Citera
2024-07-05, 21:55
  #659
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Jag kan säga så här va, det värsta jag har gjort i drogbranschen var spice för 10 år sen, men det var ju att jag grävde min egna grop djupare och djupare.
Alla dessa nya droger måste ju påverka på helt andra plan, både det mentala och den övergripande sociala faktorn, typ alla knaprar på något lika bra att få dom att knapra på mitt som jag säljer. Galet.

Jag förstår faktiskt inte riktigt hur dom tänkte att dom skulle kunna komma undan med detta?
Liam var tydligen som bekant väldigt grön på det här med att kunna snacka bort polisen, alltså jag menar att hens kriminella val och brottsliga handlingar stod som skrivet i pannan på honom, och han hade ändå minst brottshistoria utav dom tre (den officiella, det här inofficiella med mordet på göteborgaren fyller väl bara på i hans skrytportmonnä)
Kim hade tydligen precis blivit frisläppt ifrån fängelset och väljer då att göra ett utav dom värsta våldsbrotten som finns i svensk lagförordning, man undrar ju vad fan som hände under tiden han satt inne som gjorde att han ville tillbaka ända in i kaklet.
Och denna David, en hel stad som föraktar honom men som också stod i skräck för hans labila sätt att agera och sätta folk i misär.
Fy fan, måste varit ett rent helvete.
Svar 1: Ingen av dom har konsekvenstänk.
Fråga 1: Varför skriver du hen om Liam, hur tänker du där?
Nja David satte inte skräck i en hel stad, utan endast bland de invånare som håller på med droger.
Citera
2024-07-06, 00:08
  #660
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Svar 1: Ingen av dom har konsekvenstänk.
Fråga 1: Varför skriver du hen om Liam, hur tänker du där?
Nja David satte inte skräck i en hel stad, utan endast bland de invånare som håller på med droger.

Initialt tyckte jag att han verkade femininum, men sen glömde jag bort pronomen och valde neutralt maskulin form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in