Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-29, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Är du förvånad? Det är ju ett sexköp. Prostitution i Sverige är otroligt tabubelagt så blir såklart stora nyheter varje gång.
Ja, jag är förvånad, 100-tals män köper sex i Sverige varje dag.
Niclas Wahlgren har inte varit på tapeten på 20 år så vem fan bryr sig om han betalar för en skinnhiss på thaimassage.
Är detta det viktigaste som hänt i eran värld på en vecka?
Ni är ju pinsammare än Nicke själv 😂😂😂
Citera
2023-10-29, 15:43
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Hela den där Horfamiljen är ett jävla skämt från topp till tå. Att fjanten behöver betala för att få knulla - tragiskt.
Det var ett handjobb. Läs fup.
Citera
2023-10-29, 15:54
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Det var ett handjobb. Läs fup.
Spelar kvitta. Han är bortgjord och jag hoppas att fjanten förpassas till medialt dunkel. Det står inget detta i svenska PKmedia? Afghaner, somalier och Inavelsgrens ska man inte kritisera. Hemskt äcklig familj. Usch!
Citera
2023-10-29, 16:10
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Hela den där Horfamiljen är ett jävla skämt från topp till tå. Att fjanten behöver betala för att få knulla - tragiskt.

Det betalas inte för att kulla, utan för att hon ska gå när det är klart.
Klart han får ligga om han vill.
Citera
2023-10-29, 16:12
Medlem
Retsinas avatar
Var säkert en ladyboy som runkade av honom. Nicke spelar ju på båda planhalvorna.
Citera
2023-10-29, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det känns ju faktiskt så desto mer man tänker på det. Hon lägger upp på sin instagram showens namn i samband med att Niklas förehavande kommer ut. Antingen så hatar hon sin bror för sitt sexköp eller så är showen bland annat ett försvar till sin bror och jag tror det sistnämnda.
Hon kanske försöker skämta bort hela grejen med att runka och köpa hjälp att runka
Citera
2023-10-29, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Det betalas inte för att kulla, utan för att hon ska gå när det är klart.
Klart han får ligga om han vill.
Nu var det ju han som gick det det var klart
Citera
2023-10-29, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Din beskrivning i inlägget utav händelseförloppet är 100% faktamässigt korrekt!👍🏼
Paolos övertygelse om att han skulle kunna skademinimera genom sin åtgärd att raskt gråta ut i media var ett uselt skådespel som blev en backlasch för "Torsken ifrån Kungsan".

När det gäller Niclas så lär den närmaste tiden utvisa om det var klokt att ligga lågt eller inte.
Jag själv tror att det är det klokaste som Herr Torskengren nu kan göra.

Torskengren själv är ju inte särskild känd heller. Paolo var väl ända lite mer inne svängen. Inget kommer hända och man vill inte heller gå på familjen. De är nyttiga idioter och en del av Sveriges "vi håller för ögon och öron" om vad som händer i verkligen. De säljer en massa reklam och produkter som också media profeterar på. Lite så tänker jag. Paolo är ju dessutom känd som anti-feminist och Wahlgren är väl nån myskille som brukade sjunga på barnprogram med syrran när det begav sig...
Citera
2023-10-29, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Jag tror inte wahlgrens är så beroende av media.

Det här är en storm i ett vattenglas. Nicke kommer be om ursäkt, sen kan man gå vidare.

Wahlgrens värde varar
Utan media dör dom det måste du väl begripa!
Citera
2023-10-29, 16:24
Medlem
Brukar inte vara skadeglad,men på nått sätt myser man lite när präktiga och duktiga personer åker åt helvete. Karma på något vis. Lite som att man nästan satt och hoppades på Carolina Klyft skulle åka dit i ett dopingtest under sin storhetstid när hon blev tokhyllad av Svensson hemma i TV sofforna.
Citera
2023-10-29, 17:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djuphavet
Brukar inte vara skadeglad,men på nått sätt myser man lite när präktiga och duktiga personer åker åt helvete. Karma på något vis. Lite som att man nästan satt och hoppades på Carolina Klyft skulle åka dit i ett dopingtest under sin storhetstid när hon blev tokhyllad av Svensson hemma i TV sofforna.
"Åker åt helvete" är väl lite överdrivet. Han har väl ändå bara betalat en katoy för ett handjobb.
I Danmark, Nederländerna och några till länder är det business as usual.

Och vem FAN satt i tv-soffan och hoppades att Klüft skulle åka på doping? Ingen jag känner!
Citera
2023-10-29, 17:25
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djuphavet
Just skadeglad är ju ordet på dig.
Annars är ju grejen en småsak. Det är ju vuxna nyktra personer med fri vilja det handlar om.
Varit på thai massage själv. Märkt att dom ( massörerna) blir väldigt irriterade när jag inte vill ha ”extra”. N. W. ville kanske vara snäll (dum)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in