Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-21, 12:52
Undra hur länge det tar innan Nicklas vågar sig ut på sociala media igen så som Instagram eller om han skaffar sig en anställning i Spanien som pt (läs personlig tränare) eller liknande jobb där dom inte vet vem han är och ger yngsta sonens mamma full vårdnad.
Citera
2023-11-21, 13:00
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Whalgrens styr media..

Återigen som jag har skrivit tidigare i tråden så får tydligen inte media skriva nåt för då kan dom tydligen bli anmälda för förtal fast att Nicklas har erkänt så måste han gå ut och berätta så som Paolo Roberto gjorde först då får media skriva om han, Men Nicklas lär skämmas som en hund så han gömmer sig och är tyst och hoppas att folk kanske glömmer bort vad han har gjort och det lär inte hända dom första 40-50 åren
Citera
2023-11-21, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Återigen som jag har skrivit tidigare i tråden så får tydligen inte media skriva nåt för då kan dom tydligen bli anmälda för förtal fast att Nicklas har erkänt så måste han gå ut och berätta så som Paolo Roberto gjorde först då får media skriva om han, Men Nicklas lär skämmas som en hund så han gömmer sig och är tyst och hoppas att folk kanske glömmer bort vad han har gjort och det lär inte hända dom första 40-50 åren
Nja stämmer det verkligen? Han är ju en offentlig person,
Citera
2023-11-21, 14:25
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Nja stämmer det verkligen? Han är ju en offentlig person,

Det var hon som äger bloggbevakning som skrev det för ett tag sen och hon är insatt i det mesta när det gäller sånt för som sagt folk undrar ju varför inte media skriver nåt som man gjorde med Paolo
Citera
2023-11-21, 16:55
Medlem
lunarluddes avatar
Hur länge skulle det ta för denna "kändis" att hitta ett ragg på tinder/krogen? Inte många minuter. Har aldrig förstått varför dessa kändisar köper sex. Förstår heller inte hur dom kan vara så korkade, borde förstå att polisen verkligen går in för att få bort dessa bordeller och troligtvis har span, och att det kommer bli stort i media om dom åker dit.

Tycker det är vidrigt dessa som köper sex, tycker synd om kvinnorna som inte har en krona i fickan och känner sig tvingade för att försörja sina familjer i Thailand eller var dom nu kommer i från. Läste i fupen att en kvinna knappt vågade säga emot kunderna. Enligt mig är Thailändare vettigt folk och verkligen drivna och snälla.

Hoppas polisen sätter dit fler torskar.
Citera
2023-11-22, 02:09
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Hur länge skulle det ta för denna "kändis" att hitta ett ragg på tinder/krogen? Inte många minuter. Har aldrig förstått varför dessa kändisar köper sex. Förstår heller inte hur dom kan vara så korkade, borde förstå att polisen verkligen går in för att få bort dessa bordeller och troligtvis har span, och att det kommer bli stort i media om dom åker dit.

Tycker det är vidrigt dessa som köper sex, tycker synd om kvinnorna som inte har en krona i fickan och känner sig tvingade för att försörja sina familjer i Thailand eller var dom nu kommer i från. Läste i fupen att en kvinna knappt vågade säga emot kunderna. Enligt mig är Thailändare vettigt folk och verkligen drivna och snälla.

Hoppas polisen sätter dit fler torskar.
Kvinnorna har inte en krona på fickan? Då går dom miste om inkomst nu när bordellen är sprängd. Franska sexarbetare har gått till Europadomstolen av just de skälen, att den franska sexköpslagen tar bort sexarbetarnas inkomst. Och Europadomstolen tar just nu upp fallet. Och varför är du så intresserad av om Wahlgrens namn skall komma ut i tidningarna? Sen kan jag tycka att han är otroligt korkad som sprang på bordellen. Vem tipsade honom
Senast redigerad av BMH 2023-11-22 kl. 02:17.
Citera
2023-11-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
NW skyddas förmodligen på den grunden att han erkänt och tagit sitt straff till skillnad från den patetiske slashasen PS. Jag gissar dock bara.

De tror jag inte, Det gjorde Paolo också, Om honom skrev man direkt. Om NW är man helt tyst, Klart att han har betalat tidningarna att hålla tyst om det.
Citera
2023-11-22, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
De tror jag inte, Det gjorde Paolo också, Om honom skrev man direkt. Om NW är man helt tyst, Klart att han har betalat tidningarna att hålla tyst om det.
Har du någonsin funderat på varför?
Citera
2023-11-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Har du någonsin funderat på varför?

nae? let me know..
Citera
2023-11-22, 14:04
Medlem
Citat:
nae? let me know..
Oj, du har uppenbart inte läst tråden. HAN HAR INTE GÅTT UT OFFENTLIGT.

Hänger du med? Svårt?
Citera
2023-11-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Oj, du har uppenbart inte läst tråden. HAN HAR INTE GÅTT UT OFFENTLIGT.

Hänger du med? Svårt?

Har verkligen inte med saken att göra, varför skulle dom inte skriva om det? Det finns svart på vitt att han har köpt sex.
Citera
2023-11-22, 14:37
Medlem
Citat:
Paolo gick ju ut självmant i media dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in