Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-27, 07:42
  #1
Medlem
MrSokratess avatar
Four detectives in four different time periods of London find themselves investigating the same murder.

https://www.imdb.com/title/tt18347622/

Har sett de första tre episoderna (av åtta) och gillar den hittills.
Stephen Graham är en personlig favorit.

De fyra detektiverna är färgad muslim, jude, homosexuell och funktionshindrad (typ).
Känns inte som en vinnande flashback kombination.
Diskutera fritt.
Citera
2023-10-27, 08:18
  #2
Medlem
Nedomanskys avatar
Sett 7 avsnitt, den håller hög klass..
Citera
2023-10-27, 08:26
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Sett 7 avsnitt, den håller hög klass..

Sett 4 avsnitt, den är bra än så länge. Undrar bara vem fan Elias är.
Citera
2023-10-27, 12:17
  #4
Medlem
Gav det bara ett avsnitt. Räckte för att konstatera att det är en b-serie. Går att se såna med men jag har inte tid.
Citera
2023-11-02, 23:17
  #5
Medlem
Varför i hela fridens namn måste fittnetflix tvinga på oss dessa äckliga bög scener!

Dessutom är det inte trovärdigt det minsta med en beslöjad muslim som relativt hög polis.

Annars är ju konceptet bra med en spännande nytänkande historia.

Aja kollat tre avsnitt och får väl fortsätta kolla så länge jag inte blir helt våldtagen av woken.
Citera
2023-11-13, 10:58
  #6
Medlem
Hirvis avatar
Jag blev faktiskt förvånad över hur bra jag tyckte den var. Inget mästerverk men en riktigt bra 8/10-serie där jag tycker dom fick ihop slutet rätt bra. Vanligtvis börjar serier bra och sen går det utför, men här tycker jag slutet funkar bra och blev intressant.

Citera
2023-11-28, 08:48
  #7
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag blev faktiskt förvånad över hur bra jag tyckte den var. Inget mästerverk men en riktigt bra 8/10-serie där jag tycker dom fick ihop slutet rätt bra. Vanligtvis börjar serier bra och sen går det utför, men här tycker jag slutet funkar bra och blev intressant.

Tyckte serien var riktigt bra och annorlunda.
Slutet var klockrent!
Citera
2024-01-05, 01:16
  #8
Medlem
carminaburanas avatar
Den här tyckte jag var riktigt bra.

Höga produktionsvärden, story som överraskade och var spännande, skådisar med normala utseende (jag hatar all dessa modelskådisar), inget woke skit, alla karaktärer var välskrivna, Stephen Graham

jag vågar mig på att ge den en 7.5/10

en sak jag inte fattade var
Citera
2024-01-05, 01:21
  #9
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Four detectives in four different time periods of London find themselves investigating the same murder.

https://www.imdb.com/title/tt18347622/

Har sett de första tre episoderna (av åtta) och gillar den hittills.
Stephen Graham är en personlig favorit.

De fyra detektiverna är färgad muslim, jude, homosexuell och funktionshindrad (typ).
Känns inte som en vinnande flashback kombination.
Diskutera fritt.


Citera
2024-01-05, 04:03
  #10
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana

Känns som en vettig analys.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback