Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-28, 19:24
  #1
Medlem
nottoptext69s avatar
Nya mario spelet släpptes 20 oktober så diskussioner och tankarna spelet är välkomna här
Citera
2023-10-28, 20:21
  #2
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nottoptext69
Nya mario spelet släpptes 20 oktober så diskussioner och tankarna spelet är välkomna här
Fantastiskt härligt spel. Och inte så lätt som de tidigare moderna 2d mariospelen.
Citera
2023-10-31, 19:26
  #3
Medlem
Elementarts avatar
Det är riktigt riktigt bra och roligt, lätt värt ett köp. Jag gillar verkligen grafiken och kontrollen känns bättre än tidigare 2D-spel i Super Mario serien. Jag blir så förvånad över kreativiteten varje bana när jag plockar upp en ny "wonder seed", det här är ju ett spel som man önskar att man hade fått jobba på.
Citera
2023-11-01, 17:30
  #4
Avstängd
Judesvinet666s avatar
Spelet är samma gamla 2D-skit som i New Super Mario Bros, fast med en ny gimmick där varje bana har en Wonder flower som gör att det händer något unikt för just den banan.

Ett riktigt pisstråkigt spel som snabbt tappar charm pga den extremt låga svårighetsgraden som är anpassad till judar.
Citera
2023-11-01, 19:22
  #5
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det är riktigt riktigt bra och roligt, lätt värt ett köp. Jag gillar verkligen grafiken och kontrollen känns bättre än tidigare 2D-spel i Super Mario serien. Jag blir så förvånad över kreativiteten varje bana när jag plockar upp en ny "wonder seed", det här är ju ett spel som man önskar att man hade fått jobba på.
Det är lustigt hur grafiken är mer imponerande när man spelar det än när man tittar på det på youtube. Av någon konstig anledning.
Citera
2023-11-01, 19:23
  #6
Avstängd
Judesvinet666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det är lustigt hur grafiken är mer imponerande när man spelar det än när man tittar på det på youtube. Av någon konstig anledning.
Det beror på att grafik som renderas i realtid alltid är lite skarpare än förinspelad video som komprimerats av YouTube eller andra videoplattformar.
Citera
2023-11-11, 11:29
  #7
Medlem
Delade meningar.
Får se om det blir deal eller inte.
Citera
2024-04-19, 22:48
  #8
Medlem
Elementarts avatar
Sålt över 12 miljoner exemplar nu
Citera
2024-04-22, 20:17
  #9
Medlem
Då blir det ett köp, snart. 🤘
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback