• 3
  • 4
2023-12-19, 23:32
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Det måste vara väldigt jobbigt för familjemedlemmar och släktingar, bekanta.
Men det skulle man tänkt på innan man tog kontakt med barn i sexuellt syfte, så det skiter jag fullständigt i.

Det finns hjälp att få för anhöriga också.
Jo, men det du missar är ju att de offren (familjen) är oskyldiga, så att säga. De här pedofilerna lider säkert inte av att deras barn får lida, så straffet blir ju inte pedofilens, utan enbart barnets.
Citera
2023-12-20, 10:32
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Jo, men det du missar är ju att de offren (familjen) är oskyldiga, så att säga. De här pedofilerna lider säkert inte av att deras barn får lida, så straffet blir ju inte pedofilens, utan enbart barnets.
Ja men du missar att jag inte bryr mig om det, pedofiler vet vad det kan bli för konsekvenser och det är ingen som antar att bara för att en person i din släkt eller så är pedofil, så är ni det allihopa.

Att hålla på att terrorisera familjemedlemmar till en peddo är självklart inte okej. Där är nog de flesta överens.
Vad hade varit alternativet ? Att man inte berättar för anhöriga att dom har en peddo i familjen?
Citera
2024-10-26, 13:22
Medlem
Detta ämne är värt att lyfta upp. Jag är en av dom som drabbats från samhälle pga mitt ex ( sen över tio år ) fastnade på dumpen. Den dagen han hängdes ut rasade min tel seriöst ihop av alla möjliga människor, kända som okända. En del med en verklighetsbild som är så vriden.

MEN jag fick min upprättelse pga detta pratade jag om när jag lämnade honom. Jag fick ta emot så mycket skit från samhälle för alla sa att jag ljög. Jag va bara sur för det tog slut. Med mera. Folk tog avstånd från mig. Jag förlorade vänner. Polisanmälan lades ner så då va det inte sant.

Men från den dagen han kom ut så började folk skriva förlåt, svårt att förstå. Kunde aldrig tänka mig detta om han. Så hemskt för dig och barnen med mera. Seriöst. Jag lämnade honom för över tio år sedan, han finns lixom inte i mitt liv.

Såg att en annan mamma hade gjort anmälan med men den lades ner, inga brott har begåtts. För åklagarna anser att inget hade hänt, han hade inte träffat barnet utan det var bara skrivet.

Sen finns det dom med snedvriden syn. Sökt upp inlägg om barnen, har dom haft en dålig dag så handlade de om han, då börja dom skriva till barnen och fråga ut dom. Detta är vuxna människor som inte tänker till. Dom pratar så mycket om vad pedofiler utsätter barn för men dom själva utsätter barn med fast på annat sätt. Alla mina barn har fått bytt nr nu för att få vara ifred från nyfikna/snedvrida personer.

Läst ett inlägg från dotter till en pedofil. Hon verkligen gråter i inlägget och ber alla bara sluta kontakta henne. Hon orkade inte mer. Hon skrev typ att gå på hennes pappa som är störd i huvudet och inte hon. Kommer inte ihåg allt hon bad om. Men hon vart utsatt med fast på annat vis av samhälle.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in