Citat:
Ursprungligen postat av
BlaBalk
Vill inte svara på, står det. Det är inte jag som har problem med läsförståelsen. Jag har dessutom pekat på flera saker med artikeln som får den att framstå som svårt vinklad och som ren smutskastning, du bara kastar skit och vägrar läsa innantill.
Han är ju högst olämplig att alls hantera skattemedel, framför allt om det gäller rikets säkerhet.
Precis som hon "chefen" som rekryterade honom. (Hon borde väl vara inlåst på sluten psykiatrisk klinik med tanke på att hon tydligen inte kunde se orsak och verkan).
Där borde även efterblivna idioten Ygeman vara, varför får dessa människor fortsätta???
Alltså vad har de för hållhakar på varandra?
Jag kommer ju inte göra något extra för att försvara detta landet så länge såna idioter får vara verksamma.
Bägge är ju högrisk för rikets säkerhet!!!
Oerhört glad att jag inte har barn.
Hur fan kan man ens ha kvar dessa efterblivna personerna i statlig förvaltning.
Vems kuk har de sugit??? Vems fitta har de slickat???
Varför försöker man inte ens få vettig kompetent personal till dessa befattningar?
Så NEJ Sverige är inte lite korrupt, det är mer korrupt än MÅNGA länder!!!
Bara tar mig för pannan kan inte SÄPO granska detta istället för att göra gryningsräder med Blackhawk (HKP16) som inte mynnar ut i något alls???
Synd om åklagaren men gillar hans beslut.
Kan han göra samma granskning av dessa efterblivna idioter, borde kunna bli fällande dom!