Citat:
Ursprungligen postat av
Rudan88
Det är ju som sagt ingen som vet vad som hände.
Men frun sa "obduktionen visade ingenting men dom tror att det är vaccinet som är orsaken", jag vet dock inte vem "dom" är. Jag tror dock inte att det var en tolkning utan hon hade nog fått höra att "dom" trodde det.
Jag är själv vaccinerad och ingen anti-vaccin människa, men man kan ju inte förneka att det är väldigt märkligt att en fullt frisk människa dör knall och fall mitt i livet inom 24h efter vaccination.
Herregud.
Du tycker det är märkligt att en människa dör knall och fall här livet? Och som socker på det moset tror du på att en läkare påstått att ett dödsfall efter obduktion "inte visade någonting men
dom tror att det är vaccinet som är orsaken"...?
I t.ex. England (där statistiken är mycket bättre) avlider det t.ex. i snitt 1,773 personer varje år utan att man kan fastställa dödsorsaken. Om en läkare skulle gå ut och svamla ihop något trams om att personen "troligen avled av ditten eller datten" skulle hen bli prickad och avstängd. Sluta ljug och hitta på - ingen läkare påstår dylikt utan att antingen vara grovt inkompetent eller antivaxxar-patrask som ljuger och hittar på lite som de vill.
Kod:
Age 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2 020 2021
(all ages) 1,799 1,780 1,811 1,855 1,857 1,765 1,759 1,630 1,701
Käla:
https://www.nomisweb.co.uk/
Antingen är du totalt dum i huvudet som går på vad som helst eller också tror du att VI är totalt dumma i huvudet som går på vad som helst. Antingen eller.
Nej, så ser inte rapporten efter en obduktion ut.
Folk dör ibland av oförklarliga anledningar. Det är inte svårare än så.