Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-12-02, 23:15
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Ibland förväntar man sig också lite mycket kanske. Folk surfar in på någon tråd, läser några inlägg och börjar uppröra sig. Vid det laget har det glömt vilken rubrik tråden hade, eller hur de ens hamnade där. Plötsligen kommer bara behovet av att kommentera.
Det är en utopi att användare ska ha läst första inlägget ordentligt, och en ännu större utopi att de ska ha läst hela tråden. Jag tycker inte heller att det är helt fel att människor svarar utifrån de kunskaper de har, i stället för att googla (en tveksam definition av att ha uttömt sina kunskapskällor).
Citera
2023-12-03, 02:46
Medlem
Stakbrötes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Ibland förväntar man sig också lite mycket kanske. Folk surfar in på någon tråd, läser några inlägg och börjar uppröra sig. Vid det laget har det glömt vilken rubrik tråden hade, eller hur de ens hamnade där. Plötsligen kommer bara behovet av att kommentera.
Det är en utopi att användare ska ha läst första inlägget ordentligt, och en ännu större utopi att de ska ha läst hela tråden. Jag tycker inte heller att det är helt fel att människor svarar utifrån de kunskaper de har, i stället för att googla (en tveksam definition av att ha uttömt sina kunskapskällor).

Du sitter alltså och luskar, lurar i vad folk skriver på flashback!? Vet du hur och varför flashback skapades? Reflektera gärna
Citera
2024-07-28, 05:19
Medlem
flashbacknunnas avatar
Här på Flashback så finns alla möjliga typer av människor i hela samhällskategorin.

Så vi representerar ju en stor del av Sveriges befolkning, och ibland blir det inte bättre än så här.
Citera
2024-07-30, 21:09
Medlem
Snarare slarv, koncentrationssvårigheter, och trötthet. Skulle tro många, likt mig, skummar en del, ffa i långa trådar.
Mitt råd: ignorera, eller eventuellt rapportera.
Citera
2024-08-27, 00:51
Medlem
eltonkebabs avatar
Flashback har blivit ett dagcenter för utvecklingsstörda. Helt otroligt så låg nivå det är på trådar och inlägg här nuförtiden.
Citera
2024-08-27, 01:39
Medlem
zombie-nations avatar
Många frågar ju saker som redan nämnts av TS. Då undrar man ju hur bra de läst. En del verkar bara läsa rubriken.
Citera
2024-08-27, 02:17
Medlem
Pungsvings avatar
Högre.
Citera
2024-08-27, 06:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Många frågar ju saker som redan nämnts av TS. Då undrar man ju hur bra de läst. En del verkar bara läsa rubriken.

Om någon ogillar mina åsikter så kan de missa något som jag har påpekat bokstavligen 10 ggr, fast då är det ju troligt att de gör det med flit. Forumet är fullt av oärliga människor som inte vill ha en renhårig debatt.
Citera
2024-08-29, 08:51
Medlem
Mad monks avatar
Uppenbara troll som skriver så. Varenda tråd är det minst tio inlägg från såna tomtar.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in