Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-04, 13:21
  #1
Medlem
Hej!

Funderar på om det är möjligt att placera en del av premiepensionen i Bitcoin-certifikat eller liknande. Eller tips på andra sätt att få in BTC i premiepensionen?

Tack,
Citera
2023-11-04, 13:37
  #2
Medlem
Skojar du eller? Efter allt som hände kring Falcon funds och Allra kan du fetglömma något sådant här för all framtid. Certifikat inom PPM 😂 du hittar bara svennebanan-fonder där nu.
Citera
2024-01-09, 08:08
  #3
Medlem
Med alla potentiella ETFer i USA nu undrar jag om det verkligen inte finns något sätt att flytta min premiepension till BTC?
Citera
2024-01-09, 18:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raksol
Med alla potentiella ETFer i USA nu undrar jag om det verkligen inte finns något sätt att flytta min premiepension till BTC?
Du undrar om en myndighet som nyligen gått igenom flera enorma skandaler och till följd plockat bort över 500 fonder från plattformen kommer acceptera att pengar kan placeras i en börshandlad produkt investerad i decentraliserad valuta som har stora kopplingar till organiserad brottslighet. En plattform som för övrigt inte ändrats på 30 år.

Skojar du?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback