Upptäckte samma nu, jag har massa som negativa omdömen som dom tagit bort som enligt dom bryter mot reglerna.
Det finns ju en anledning till att man lägger omdömen, oftast negativt men ibland väldigt bra ställen.
Dom har tagit bort alla mina negativa för att det bryter mot reglerna. Det är ju helt absurt att man inte får säga något negativt om ett företag. Jag har berättat vad dessa ställen har gjort och skrivit rekommenderas inte. Vilket tydligen bryter mot reglerna om hat osv.
Tänkte kanske storföretagen har betalat för att bli av med negativa omdömen men även småföretag har blivit borttagna.
Det blir ju svårt och lägga en negativ omdöme och samtidigt skriva positivt.
En pizzeria, där budet kommer 3h försent, jag blir utskälld för att han hitta inte till där jag var, trots att jag filma gatan och allting. Det gick inte avboka, trots att ringer dit när pizzan skulle komma efter 20 min och efter 1h dyker den inte upp, jag ringer dit han säger att budet stack för 5 min men istället tar det ytterligare 2h innan han kom fram.
Hur kan jag inte få lägga upp denna text.
Edit
Hittade denna text, vilket visar att man inte kan lita på google omdömen längre.
Kan företag ta bort recensioner på Google?
Om du vill begära att vi tar bort eller raderar en olämplig recension från din Företagsprofil kan du rapportera recensionen till Google. Google kan ta bort recensioner som strider mot våra policyer. Viktigt! Läs vår policy för recensioner innan du begär borttagning eller radering av en recension.
Ta bort recensioner från din företagsprofil på Google - Android
Google Help
https://support.google.com › business › answer
Sök efter: Kan företag ta bort recensioner på Google?
Vad har hänt med Google recensioner?
Recensioner som saknas tas vanligtvis bort på grund av policyöverträdelser som spam eller olämpligt innehåll. Vi återställer inte recensioner som tas bort på grund av överträdelse av policyer. Dessa borttagningsåtgärder bidrar till att göra recensionerna i Googles tjänster relevanta, användbara och tillförlitliga.