2023-11-09, 22:20
Medlem
Har hört många som testat konceptet Weighttrainer på olika träningsanläggningar. Ett koncept som kostar en heldel pengar innefattande invägning, kostprogram och träning med ledareledda pass i grupp.
Eftersom det kostar så pass mycket pengar skulle jag vilja ha mer "inside information" om vad konceptet går ut på? Har du erfarenhet och vill dela med dig?
Jag vill veta allt.
Citera
2023-11-09, 22:27
Medlem
jonte500s avatar
Hur mycket är "så pass mycket pengar"?

Du avslutar med att säga att du vill veta allt, då kan du tillskansa dig information om viktnedgång gratis på internet, och även här på Flashback.
Citera
2023-11-09, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klorofyll70
Har hört många som testat konceptet Weighttrainer på olika träningsanläggningar. Ett koncept som kostar en heldel pengar innefattande invägning, kostprogram och träning med ledareledda pass i grupp.
Eftersom det kostar så pass mycket pengar skulle jag vilja ha mer "inside information" om vad konceptet går ut på? Har du erfarenhet och vill dela med dig?
Jag vill veta allt.
Psst de räknar kalorier..
Citera
2023-11-11, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Psst de räknar kalorier..
Nähäää.... Tack för infon...
Citera
2023-11-11, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Hur mycket är "så pass mycket pengar"?

Du avslutar med att säga att du vill veta allt, då kan du tillskansa dig information om viktnedgång gratis på internet, och även här på Flashback.

Ja, det finns massor av information på nätet och jag har även en längre nuteitionsutbildning så hur man går ner i vikt vet jag redan.
Det jag undrar över är hur deras upplägg ser ut. Det kostar ca 2500kr i månaden i minst 3 månader plus träningskort på stället det körs
Citera
2023-11-11, 00:28
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ja, det finns massor av information på nätet och jag har även en längre nuteitionsutbildning så hur man går ner i vikt vet jag redan.
Det jag undrar över är hur deras upplägg ser ut. Det kostar ca 2500kr i månaden i minst 3 månader plus träningskort på stället det körs
Så det du säger är att du har kunskapen, men inte motivationen?

Då kanske en psykolog är lämpligare.
Senast redigerad av jonte500 2023-11-11 kl. 00:34.
Citera
2023-11-11, 07:51
Medlem
Citat:
Nähäää.... Tack för infon...
Med andra ord är det inget magiskt utan du kan enkelt göra det hemma.
Citera
Igår, 21:51
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Så det du säger är att du har kunskapen, men inte motivationen?

Då kanske en psykolog är lämpligare.
Det är just det de är bra på åtgärda. Man binder sig för tre månader och slipper inte betala om man ändå hoppar av, men de kommer iaf försöka få den motvillige att komma tillbaka. De försöker skapa gruppkänsla för att det ska vara kul att komma dit och passen är tämligen hårda för att flytta fram gränser hos de otränade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in