2024-10-29, 10:58
Medlem
ruttenfimps avatar
Inte fattat om dessa är scam eller inte.. Förstår om det är flugsvamp i några men jag vill ju ha nån RC tripp substans. Vilken av dessa gummies är de man ska använda sig av då trehouse inte har kvar sina?
Citera
2024-10-29, 20:46
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opiater
Det som är lite intressant är att om man kollar på t.ex S*mpans shop så visar exakt alla analyser att det är 71.51% Muscimol i alla gummies och även vapes, även när dem ska ligga på olika storlek av godiset och olika utlovade dosering per bit

Börjar tro mer och mer på OdCaBo right now

Ja, det har förekommit skandaler där försäljare förfalskat COAs där det inte innehållit någon Muskimol alls.
https://www.reddit.com/r/AmanitaMusc...nitamushrooms/
Citera
2024-11-06, 10:41
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Inte fattat om dessa är scam eller inte.. Förstår om det är flugsvamp i några men jag vill ju ha nån RC tripp substans. Vilken av dessa gummies är de man ska använda sig av då trehouse inte har kvar sina?
Köpte Heros fudge och käkade 2 st, trippade litegrann men tog även hxe så svårt att säga vad som gjorde vad, vet bara att Heros har fått bra recensioner, vill också ha nån med råstark rc tripp I haha
Citera
2024-11-06, 17:14
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Köpte Heros fudge och käkade 2 st, trippade litegrann men tog även hxe så svårt att säga vad som gjorde vad, vet bara att Heros har fått bra recensioner, vill också ha nån med råstark rc tripp I haha

Läste lite bakåt i tråden och vi är båda ute efter samma... Får hålla varandra uppdaterade. Skicka gärna PM!
Citera
2024-11-09, 12:50
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Läste lite bakåt i tråden och vi är båda ute efter samma... Får hålla varandra uppdaterade. Skicka gärna PM!
Köpte girl scout cookies THCJD 5G, Runtz THCJD 5G och även 2 st chocolate mushroom gummies idag från min lokala butik här i Linköping idag, är sjukt nöjd med rök blommorna men precis stoppat i mig Muscimol gummiesarna, känner lite redan efter 20 min, håller dig uppdaterad om hur min Lördag går
Citera
2024-11-10, 13:26
Medlem
Opiaters avatar
okej..... chokladen verkar potentare än caramelen.

Jag kände ju kemisk smak i chokladen så det är garanterat inte bara muscimol, min trip var rätt stark både visuellt och känslomässigt.

kan rekommendera Heros choklad mushroom gummies i alla fall.

1 paket = stark trip.

skulle säga mer likt psilocybin än lsd
Citera
2024-11-10, 18:08
Medlem
Citat:

Jag kände ju kemisk smak i chokladen så det är garanterat inte bara muscimol, min trip var rätt stark både visuellt och känslomässigt.

1 paket = stark trip.

Hur länge varade det?
Citera
2024-11-11, 13:12
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukramare
Hur länge varade det?
käkade dem runt 12:00 vid lunch, klockan 18 var jag rätt så normal igen men med afterglow såklart.
skulle säga att main trippen varar 6 timmar ish men man känner av effekterna längre.

kommer garanterat handla fler gånger, funderar på att köra 2 påsar nästa gång då jag gillar denna starkt, synd man inte får veta exakt vad som är i dem :P
Citera
2024-11-11, 19:23
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:

1 paket = stark trip.

Riktig bror tack!

(FB) Man blir skyhög på muscimolgodis Här är en tråd jag just såg så jag hoppa in här för att se om du leverera och det gjorde du!
Citera
2025-01-22, 20:07
Medlem
Felpost fel tråd
Senast redigerad av nidbilden 2025-01-22 kl. 20:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in