Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-09, 21:39
  #409
Medlem
MegaSkurts avatar
Mycket underlig "dokumentär"-serie, mest irriterande är introt, "Här sitter jag med mitt fattiga studiemedel", okej, du får pengar GRATIS för att plugga, och när det inte är nog, blir slutsatsen att det ska säljas trosor istället för att leta upp ett deltidsarbete....

Angående att beklaga sig över att män köper sex och skuldbelägga detta, i många andra situationer och varianter på försäljning av sexuella tjänster, kan jag hålla med om att det finns tillfällen där en bör koppla på hjärnan istället för att låta kuken bestämma. Men i det här fallet, nja, knappast.

Inte direkt så att någon tvingas till det här, att andra val i stort är otillgängliga, i synnerhet inte i Sverige, studielånets oslagna mästare, du kan till och med få hjälp ekonomiskt med att plugga på Komvux!!

Allt du ber om kan du få, psykhjälp, socialbidrag, sjukbidrag, god knows what bidrag, inte fasen måste man lägga upp en profil och låtsas vara pryd för att sen hoppas någon bjuder högt nog för ett nyp...

Hade det funnits en marknad i större utsträckning för sockerpojkar så hade det här varit en miljardindustri med stora globala aktörer som hyrde ut konsulter helt lagligt och utan stigma. Nu är det istället till att offerstämpla frivilliga som väljer att lägga ut sin profil och om tillfället är rätt, dra in en extra slant på köttets marknadsvärde.

Skitprogram, öht ingen, varkens bredd eller djup i ämnet, bara en massa bortskämt gnäll och skuldbeläggande av de män som är desperata nog att överväga slänga cash på de här gnällspikarna.

Avsaknad av tillgång brukar som regel reglera efterfrågan och värdering, men med god tillgång och hygglig prissättning, brukar efterfrågan inte vara sen att haka på...
__________________
Senast redigerad av MegaSkurt 2023-12-09 kl. 22:35.
Citera
2023-12-10, 15:10
  #410
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Mycket underlig "dokumentär"-serie, mest irriterande är introt, "Här sitter jag med mitt fattiga studiemedel", okej, du får pengar GRATIS för att plugga, och när det inte är nog, blir slutsatsen att det ska säljas trosor istället för att leta upp ett deltidsarbete....

Angående att beklaga sig över att män köper sex och skuldbelägga detta, i många andra situationer och varianter på försäljning av sexuella tjänster, kan jag hålla med om att det finns tillfällen där en bör koppla på hjärnan istället för att låta kuken bestämma. Men i det här fallet, nja, knappast.

Inte direkt så att någon tvingas till det här, att andra val i stort är otillgängliga, i synnerhet inte i Sverige, studielånets oslagna mästare, du kan till och med få hjälp ekonomiskt med att plugga på Komvux!!

Allt du ber om kan du få, psykhjälp, socialbidrag, sjukbidrag, god knows what bidrag, inte fasen måste man lägga upp en profil och låtsas vara pryd för att sen hoppas någon bjuder högt nog för ett nyp...

Hade det funnits en marknad i större utsträckning för sockerpojkar så hade det här varit en miljardindustri med stora globala aktörer som hyrde ut konsulter helt lagligt och utan stigma. Nu är det istället till att offerstämpla frivilliga som väljer att lägga ut sin profil och om tillfället är rätt, dra in en extra slant på köttets marknadsvärde.

Skitprogram, öht ingen, varkens bredd eller djup i ämnet, bara en massa bortskämt gnäll och skuldbeläggande av de män som är desperata nog att överväga slänga cash på de här gnällspikarna.

Avsaknad av tillgång brukar som regel reglera efterfrågan och värdering, men med god tillgång och hygglig prissättning, brukar efterfrågan inte vara sen att haka på...

Det fetade: den marknaden finns ju. Mest för homosexuella män och bisexuella gifta män som har sockerpojkar vid sidan av. Det har blivit vanligare med prostitution riktad mot kvinnor också. Rätt ofta svarta yngre killar som är med rika äldre vita kvinnor. Det är inte roligt för de killarna heller, har jag förstått. Vad gör att en del trillar dit på prostitution? Det kan man verkligen fråga sig. Men det är köparna som är äckliga.
Citera
2023-12-20, 13:45
  #411
Medlem
Bidrags avatar
Nån som råkat matcha på tinder med Nellie eller Katarina?
Citera
2023-12-23, 12:27
  #412
Medlem
Har bara sett reklamen. Men tycker det är lite irriterande att här sitter de och frivilligt väljer att lägga ut sig och sen förfasas med äcklad min när diverse män och gubbar skriver snusk och äckel till dem. Vad förväntar de sig? Det känns moraliserande bara.
Citera
2023-12-25, 20:22
  #413
Medlem
knight1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inte.snell
Har bara sett reklamen. Men tycker det är lite irriterande att här sitter de och frivilligt väljer att lägga ut sig och sen förfasas med äcklad min när diverse män och gubbar skriver snusk och äckel till dem. Vad förväntar de sig? Det känns moraliserande bara.

Det är klart att det är moraliserande. I de flesta fall var det ju inte något egentligt fel på gubbarna heller förutom att de tyckte att situationen var äcklig. Tror de förväntade sig att hitta fler pervon och blev förvånade när så inte skedde.
Citera
2023-12-28, 13:04
  #414
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
... Hade det funnits en marknad i större utsträckning för sockerpojkar så hade det här varit en miljardindustri med stora globala aktörer som hyrde ut konsulter helt lagligt och utan stigma...

Det blir skevt när männens lust regleras i den upplysta tiden-av-idag-samhället med kvinnlig bas och kvinnlig knorr. Idag är kvinnors sexualitet mer viktig än männens. Ändå är det mannens som kostar samhället offer, pengar och tid. Men kvinnans lust triumfar detta och alla subgrupper vi känner till följer med under hennes omsorg. I ett tåg av kärlek.

Det vore väl passande om honornas sexualitet såg ut som mannens. Det vore enklare för alla.
Citera
2024-01-03, 12:51
  #415
Medlem
Haha, råkade trilla över en trailer till det här... programmet. Jag utgår från att absolut ingen blir förvånad över att kommunisterna på SVT producerar mer postfeministiskt slamptrams. Finns det inget bättre att filma? Så trött man blir på alla moderna äckel som försöker normalisera att alla tjejer ska ha en Onlyfans, ha en sugardaddy eller bara vara "fri i själen" och avverka kuk efter kuk i jakten på självförverkligande. Att ingen verkar ha insett att det är en obarmhärtig återvändsgränd är väl kanske föga förvånande, då dessa samhällsfenomen sällan attraherar raketforskare och atomklyvare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback