Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-17, 21:10
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det här låter som en ganska udda sak. Skulle tro att det handlar om dig snarare än om tjejer i allmänhet. Du kanske var jävligt creepy. Vad vet jag?
njaaej jag tror att jag mådde inte så bra just då och vad vet jag hon kanske hatade mig.
2023-11-17, 21:17
Medlem
Jag tror inte du har ett ointresse för tjejer, du skrev ju en trådstart för ett tag sen om att du var blixtförälskad men att det inte var ömsesidigt.

Jag tror du intalar dig att du är helt ointresserad. Av någon anledning. Samma sak med vänner, där du i en annan tråd beskriver att du inte har några vänner men inte behöver några.

Jag tror att du skulle må bra av att ha lite folk att umgås med.
2023-11-17, 21:56
Medlem
Hur många trolleritrådar är du uppe i nu? Är det inte dags att du jobbar med dig själv istället för att klaga på alla andra? Är du ens 18?

För att på en seriös vis svara på din fråga... nej kvinnor tycker inte om ointresserade män, men däremot är en man som klarar av takt och ton och som kan hålla lite distans himla hett, sensualitet också.

Väx upp!
2023-11-17, 22:07
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
Hur många trolleritrådar är du uppe i nu? Är det inte dags att du jobbar med dig själv istället för att klaga på alla andra? Är du ens 18?

För att på en seriös vis svara på din fråga... nej kvinnor tycker inte om ointresserade män, men däremot är en man som klarar av takt och ton och som kan hålla lite distans himla hett, sensualitet också.

Väx upp!

.
Senast redigerad av alexxanderhamilton 2023-11-17 kl. 22:18.
2023-11-17, 23:40
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Kan tjejer läsa av att jag är helt ointresserad...

Om du vore ointresserad skulle du inte starta en tråd på Flashback där du undrar om tjejer är attraherade av dig.
2023-11-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Hmm, kan kastrering ha ett finger med i spelet?

Räcker med nedsatt testosteron och förhöjda nivåer estrogen.
2023-11-18, 04:21
Medlem
Citat:
Kan tjejer läsa av att jag är helt ointresserad eller ofarlig likt en homosexuell och att det gör att de känner "hmmm intressant utmaning..." denna ska jag försöka fånga på kroken. Men sedan när de börjar känna att känslorna sakta kryper in då blir det för känsligt territorie och dom vågar ej.

Det som gör att man blir mer intressant om man inte är på jakt är
1) Man pratar med kvinnorna som att de är som vem som helst. Man är således helt avslappnad och inger lugn. Det ses som mycket attraktivt.
2) Man blir rakt igenom ärlig så kvinnorna fångar inte upp oärliga mikrosignaler av en då man inte har några.
3) Det visar även att man sätter värde på sig själv. Här springs det inte efter vem som helst.
2023-11-18, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Det har konstaterats att Casanovas testosteronnivå var låg*.
Därigenom betraktades han som "ofarlig" av kvinnor och kunde därför snabbt komma dem nära.
Jag hade en kollega som var ointresserad av (vuxna) kvinnor.
Kvinnor svärmade kring honom som bin kring socker.

* Källa saknas

Hur fan har "det konstaterats" vad en person som dog för 200 år sedan hade för testosteronnivå?

"Snillen" som inte vet ett piss spekulerar om någon sedan länge död persons hormonnivåer baserat på beskrivningar av hur han betedde sig?
2023-11-18, 07:26
Medlem
QuackyDucks avatar
Citat:
Kan tjejer läsa av att jag är helt ointresserad eller ofarlig likt en homosexuell och att det gör att de känner "hmmm intressant utmaning..." denna ska jag försöka fånga på kroken. Men sedan när de börjar känna att känslorna sakta kryper in då blir det för känsligt territorie och dom vågar ej.
Nej
2023-11-18, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av houseelfdobby
Tjejer är jägare dom med. Vi vill ha det man inte kan få. Typ.

Vi söker ju den perfekta hanen för våra avkommor.

En kille som är självsäker, självständig med mycket självförtroende har lättare att håva in fruntimmer än nån som ber om ursäkt för att dom föddes.

Du behöver inte varasnygg för att få tjejer, däremot rätt utstrålning.

Och du har förmodligen det när du säger att du har lätt att få tjejer.

Och jag upplever själv att när man är som minst intresserad desto mer hanar flockas runt en.

Då är jag verkligen inte nån tvålfager brud, men haf trots det aldrig haft problem att få hanar intresserad av mig.

Många som intresserats i mig hade lätt kunnat få en mycket snyggare tjejom dom velat.

Trots min fulhet utstrålar jag något som hanar ändå vill ha.

Jag vet att jag är ganska lättsam att umgås med.
Mycket humor, självförtroende har jag och totalt ointresserad i att hitta en partner eller kk.

När man inte är tillgänglig verkaf det som att jakten triggas ännu mer än om man var lättfotad.

Jag själv går igång på när en hane är lite svårfängad.

Lätta byten tappar jag snabbt intressetför och det är nog djuret i en dom styr det.

Vi är skeva varelser helt enkelt.

Bra svar men kan du sluta skriva "dom" när du menar "de" tack?

En dom är något man får efter en rättegång.
2023-11-18, 07:42
Avstängd
Citat:
Kvinnor ska ignoreras
2023-11-18, 08:29
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Hur fan har "det konstaterats" vad en person som dog för 200 år sedan hade för testosteronnivå?

"Snillen" som inte vet ett piss spekulerar om någon sedan länge död persons hormonnivåer baserat på beskrivningar av hur han betedde sig?

Jag utgår från att det baserades på DNAtest.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in