Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-12-06, 19:33
  #25
Medlem
WeAreMotorheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Alex och Sigge sågar det med fotknölarna https://poddtoppen.se/podcast/534137...sigges-podcast

Dom som tar ordet rostmacka eller ännu värre som Alex säger "rostisar" i munnen borde gröpas ur på torget & hängas upp som mat till korparna

Jag frågar igen, när tv sänds skiten??? nån som vet?

Det "sänds" typ hela tiden / när du vill:
https://www.svtplay.se/rostmacka
Citera
2023-12-06, 19:35
  #26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeAreMotorhead
Det "sänds" typ hela tiden / när du vill:
https://www.svtplay.se/rostmacka
Inte enligt mina regler, den här tråden har inte ens rätt att existera enligt flashbacks regler ifall det inte sänts i TV ännu men är planerat att sändas senare, är det en webb exklusiv satsning däremot går tråden fri

Så kan du komma med domen för tråden, när visas detta i TV på SVT?
Citera
2023-12-07, 02:50
  #27
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Inte enligt mina regler, den här tråden har inte ens rätt att existera enligt flashbacks regler ifall det inte sänts i TV ännu men är planerat att sändas senare, är det en webb exklusiv satsning däremot går tråden fri

Så kan du komma med domen för tråden, när visas detta i TV på SVT?

Förhoppningsvis aldrig för det suger fan riktig snorre.
Citera
2023-12-07, 16:49
  #28
Medlem
WeAreMotorheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Inte enligt mina regler, den här tråden har inte ens rätt att existera enligt flashbacks regler ifall det inte sänts i TV ännu men är planerat att sändas senare, är det en webb exklusiv satsning däremot går tråden fri

Så kan du komma med domen för tråden, när visas detta i TV på SVT?

Tja, jag tittade på skiten i söndags på min TV, så det är nog mest en fråga hur man personligen definierar TV och där kan vi vara ense om att vi har olika åsikter
Citera
2023-12-07, 17:19
  #29
Avstängd
Skitprogram är det visst men han Ola Aurell var ändå sevärd. Började plumpt som alla andra med i detta fall ett utfall mot rivalens utseende därefter dennas dialekt. Men stegrade mot slutet i ett fenomenalt angrepp mot duellantens hela livsföring.
Citera
2023-12-07, 19:29
  #30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeAreMotorhead
Tja, jag tittade på skiten i söndags på min TV, så det är nog mest en fråga hur man personligen definierar TV och där kan vi vara ense om att vi har olika åsikter
Vad det en stationär TV eller en datorskärm du tittade på?
Citera
2023-12-07, 20:00
  #31
Medlem
WeAreMotorheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad det en stationär TV eller en datorskärm du tittade på?

TV 65"
Citera
2023-12-17, 23:24
  #32
Medlem
Bjurras avatar
Roast på Berns var stundtals riktigt underhållande men där var ju också Sveriges riktiga humorelit med.

Har sett 4 avsnitt nu och nivån har ju varit fruktansvärt låg. Mina kinder blossade för att jag skämdes så mycket å de inblandades vägnar.

Sandra Ilar är ju ingen dum tjej men vad fick henne att tro att det var kul att dra skämt efter skämt på temat slampa och abort i duellen med Kirsty Armstrong?

Tore Kullgren är "känd" som fotbollsanalfabet med bokstavsdiagnos. Jag är helt chockad över att han faktiskt arbetar som ståuppkomiker nuförtiden. Hans insats var obeskrivligt usel.

Att driva med Tore Kullgren borde rimligtvis vara öppet mål men Clara Kristiansen snubblade på en tuva vid straffpunkten. Otroligt fantasilös roast som bara gick ut på att Tore var osexig och autistisk (jotack, vi har ögon.)

Anton Magnusson kan inte ha förberett sig överhuvudtaget inför sitt uppträdande, kändes som han skrivit upp vitsarna på toapappret på dass fem minuter innan han gick upp på scenen. Visste inte att det var han som var Mr Cool men efter att ha sett hans insats i roasten känns det sannolikt att "knulla barn" numera inte är det absoluta bottennappet i karriären.
Citera
2023-12-18, 10:41
  #33
Medlem
Bjurras avatar
Den enda som framstod som en proffsig underhållare (Betner gjorde väl det också även om han inte riktigt fick till det) var Ola Aurell. Hans motståndare Elvira Gullberg hade åtminstonde förberett sig ordentligt men det måste varit svårt att battla med samma vapen som Aurell när motståndaren behärskar musik och text så oerhört mycket bättre.

Ni som sågade avsnitt 1 med Solange v Fernis, jag är väldigt nyfiken på vad ni tyckte om avsnitt 3, 5 och 6. Solange och Fernis framstod som rena humorgenierna i jämförelse.
__________________
Senast redigerad av Bjurra 2023-12-18 kl. 10:56.
Citera
2023-12-18, 11:44
  #34
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Alex och Sigge sågar det med fotknölarna https://poddtoppen.se/podcast/534137...sigges-podcast

Var tvungen att lyssna även om jag inte gillar Schulman.

Eklunds invändning mot konceptet var att eftersom deltagarna inte är tillräckligt kända så finns det inte tillräckligt med referensramar att skämta om. Därför handlade 75% av skämten som motståndarens utseende.

Han hade inte fel i sin analys.

Däremot tyckte jag det var konstigt att han påstod att programmet enbart fått positiva omdömen. Av vem då?
Citera
2024-01-04, 01:28
  #35
Medlem
Crapmagics avatar
Achmed Berham sa "abooo" och förutsatte att svenskar ska veta vad det betyder?
Jag tror att han hamnat fel på många sätt.

Sen vare det falskt att det visades på söndagar i tv, jag kollade tv guiden när det begav sig, inget
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-04 kl. 01:33.
Citera
2024-01-06, 17:49
  #36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
Dessutom långsamt som ett mjölktåg och tröga övergångar.
Visste du att Tore Kullgrens skämt om att suga av Sankte Per har troligtvis inte han kommit på själv, stackaren Jesper Rönndahl känner tydligen inte till Full Fräs med Stefan & Krister och historien om Hulda som höll på att väga brevbäraren
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback