Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-11-20, 13:02
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Ja, det är lite mye det. =)

Vad snäll du är! Jag har en tröja med Ron Hextall i Flyers - fräsigt va?

Är du dansk eller norsk? Namnet till trots.

Jag ar svensk, men har bott i Norge så lange att jag tycker det ar lattare at skriva på norska an svenska

Ron Hextall ar ju en HOF :P (Han har vart GM for pittsburgh också)
Citera
2023-11-20, 13:13
  #14
Avstängd
asdman123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coldanish
Jag ar svensk, men har bott i Norge så lange att jag tycker det ar lattare at skriva på norska an svenska

Ron Hextall ar ju en HOF :P (Han har vart GM for pittsburgh också)

Okej. Vad coolt. I min ögon är du en mysig norrbagge nu. Varför ingen tröja med Zuccarello eller Schampo?? =)

Hextall är gud. Synd att han var så missuppfattad hos Pingvinerna.

Jag brukar jobba i hans nummer 27 när jag vill visa att jag är den sanna grovisen på bygget. =)
Citera
2023-11-28, 01:57
  #15
Medlem
Riksers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coldanish
Takk for svar, jeg prøver å bestille fra https://shop2.international.nhl.com/ =)

Jag fick följande meddelande vad jag än la i kundvagnen:

Due to manufacturer restrictions, some item(s) in your cart cannot be shipped outside of the US or to a P.O. Box. Please remove those items from your cart or change your shipping address to continue with checkout.
Citera
2023-11-28, 14:10
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikser
Jag fick följande meddelande vad jag än la i kundvagnen:

Due to manufacturer restrictions, some item(s) in your cart cannot be shipped outside of the US or to a P.O. Box. Please remove those items from your cart or change your shipping address to continue with checkout.

Markligt, jag fick bastallt allt till Norge.
Citera
2024-02-07, 13:03
  #17
Medlem
Til info, från bestallning till leverering gick det ca 8-9 veckor. Varav 4 veckor i Norska posten/tullen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback