2023-11-27, 11:10
Medlem
Egentligen borde man ha försvarat sina rättigheter med vapen redan den här gången. Blir ännu tuffare nästa vända.
Vet inte om jag personligen orkar göra något motstånd, men jag kommer att se upp till alla som gör det. Det bästa är att slå tillbaka så högt som möjligt i hierarkin.
Citera
2023-11-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av will242
Vaccinerar mig precis som jag redan gör. Är inte konpiratoriskt lagd utan tror på vetenskap.
Under förutsättning att vetenskapen är korrekt och inte manipulerad av korrupta forskare och politiker eller hur !
Citera
2023-11-30, 23:45
Det kommer aldrig att ske eftersom WHO:s auktoritet numera är kraftigt underminerad. Filippinerna och Mexiko är nu de nästa i raden av länder som ställer sig utanför WHO:s medicinska tyranni. På punkt efter punkt efter punkt går det åt helvete för globalisterna. Bra skit!
Senast redigerad av RobRoys 2023-11-30 kl. 23:59.
Citera
2023-12-11, 20:08
Medlem
Emmiliciouss avatar
Hemskt att sånt här ens diskuteras. Självklart måste det få vara ens eget val vilka sprutor man vill ta. Min kropp, mitt val. Jag har inte tagit något vaccin och tänker inte göra det heller. Andra får tycka vad de vill men ingen i min familj är vaccinerad och om det skulle börja talas om tvång så flyttar vi.
Citera
2023-12-11, 21:53
Medlem
E-Mac.s avatar
Ja det är en bra början att lära sig säga NEJ åtminstone, med bestämdhet och utan att någonsin vika sig en millimeter mot kriminella typer.

Det är krig om någon försöker göra medicinska experiment på en som fri människa, något så oerhört kränkande och respektlöst så det är obeskrivligt.

Men nu vet vi åtminstone säkert vilka vi har i regeringen, och även haft i tidigare regeringar. Det här är inga ledare, det här är korrupta kriminella psykopater och narcissister. Politikerna i Rosenbad är numera att betrakta som samhällsplågan nr1.

Vad jag skall göra? Försvara mig så klart, och det uppnar jag alla att göra så att vi hjälps åt. Ta tillbaka makten över era egna liv och sluta blunda och leka barn till staten. Det är dags för alla mogna vuxna att uppvisa civil olydnad, civilkurage och tillämpa nödvärnsrätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in