Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-23, 02:31
  #1
Medlem
Några andra som kollat in animerade filmer på tradera? Såna gamla bra klassiker, typ Sandy Bell eller Superfamiljen? De går väldigt billigt på tradera.

Här har vi en annons som är aktiv just nu:

https://www.tradera.com/item/341124/.../dvd-sandybell

Jag vann också min exemplar för 2 månader sedan, blev cirka 400kr, även superfamiljen och dessa andra bra animerade 70tals barnfilmer går där. Hur kommer det sig att folk säljer sina exemplar? Och någon som sett dessa filmer än?

Minns denna tråden jag startade med ett annat konto (SnabbNattuggla är jag också):

(FB) Tecknade anime serier som fanns innan på 1980 talet

Lyckades dock få ett exemplar för 400kr till slut
Citera
2023-11-23, 09:21
  #2
Medlem
Bret-Harts avatar
Tradera är lite av ett lotteri, det kan bli väldigt billigt om man har tur, det finns många samlare på dessa
Citera
2023-11-23, 10:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Tradera är lite av ett lotteri, det kan bli väldigt billigt om man har tur, det finns många samlare på dessa

Det är ett lotteri som du säger, äger du själv något exemplar av manga-serier dvd-filmer?
Citera
2023-11-24, 15:15
  #4
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravensheld
Det är ett lotteri som du säger, äger du själv något exemplar av manga-serier dvd-filmer?

Har Har Galaxy express, Stjärnscherriffen, Rai-grottpojken samt Starzinger på DVD box samt Silver fang på Steelbook DVD Har Åskbåten på VHS men den ska jag göra mig av med

Har även Ghost in a shell och steamboy på DVD samt Akira på bluray
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback