Citat:
Jag har börjat skicka diverse anonyma brev som ser exakt likadana ut, innehållet är bara druvsocker men jag har skrivit FG’s Dubderbatch 10gram.Eller skickat hempressade bills med XTC och annat
Jag har sedan tagit ut en lista över poliser i Stockholms området som snackar och slår sig om bröstet.
Har skickat iväg ungefär hundra brev hem till till alla rikspolischefer och kört med riktigt sloppy stealth och med extremt misstänksamma.
Har även skickat och försökt fokusera på poliser som kommit upp med hård kuk så fort de gjort en bust.
Funderar om jag ska mixa med någonting olagligt för att få mer respons om polisen cäl skulle kolla dessa, i nuläget är det ganska så uppenbart att det inte är något farligt då det luktar godis när man öppnar påsen.
Finns det något jag kan peta ner som är billigt, narkotikaklassat men inte kan tolkas som Anthrax eller dylikt.
Sprudla ner lite flugsvamp?
Eller bara några korn av medicinering så att det ger utslag.
Jag har ju några kilo fågelmat av hampa som jag funderar på att börja skicka, det är ju inte narkotikaklassat men.. bör räcka för misstankegrad?
Har även gjort en kundslista som jag funderar att läcka på från min fiktiva flugsvamp stort vid rätt tillfälle om ingen husis börjar göras snart hos den egna personalen.
Funderar även på att börja skicka mer brev till politiker som ska se till att grundlagsskyddade saker som detta inte inskränks.
Louise Meijer (M)
Fredrik Kärrholm (M)
Saila Quicklund (M)
Susanne Hansson (S)
Sedat Arif (S)
Sara Heelge Vikmång (S)
Petter Löberg (S)
Ulrika Liljeberg (C)
Arman Teimouri (L)
Adam Marttinen (SD)
Richard Jomshof (SD)
Katja Nyberg (SD)
Gudrun Nordborg (V)
Torsten Elofsson (KD)
Rasmus Ling (MP)
I nuläget hinner jag dra iväg runt 10 brev om dagen, då jag nu har jag börjat använda en falsk porto msslin så ska detta ökats.
Jag är bara en kille som säljer lagliga saker men att se Polischefen lägga beställning och åter beställning av XTC och Eter gör ont i magen.
Är det någon idé att skicka till killarna i detta polisgäng, eller bör jag fokusera på makthavarna som låtit denna grundlagsvidriga lag slinka igenom?