Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-24, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Denna r nog inte fr mnsklig konsumtion! Brorsan tog ngra djupa bloss sen satt han och stirrade in i vggen ngon timma! Han sg ut som ett riktigt bensomiffo med hngande gonlock och ppen mun. Gick knappt att tala med. Vrst av allt r att han sket ner sig ocks (bde hrde och knde doften men ville inte skmma ut stackarn). Tror fan det kan vara ntt spice i denna vapen allts s ta det jvla lugnt framver grabbar gummor.

Detta lter sannerligen oroande, hur mr han nu?
Citera
2024-01-24, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag vill grna ha information om hur lnge ruset sitter i. r den en 24-timmars som THC-p sker jag andra alternativ.
Molekylens kolsvans r lika lng som THC-P s det r med stor sannolikhet ett lika lngt rus.

Perfekt fr den arbetslse som vill frsvinna in i dimmorna och lta timmarna g
Citera
2024-01-24, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
Molekylens kolsvans r lika lng som THC-P s det r med stor sannolikhet ett lika lngt rus.

Perfekt fr den arbetslse som vill frsvinna in i dimmorna och lta timmarna g
Tack fr svar. Hller mig ifrn denna d.
Citera
2024-01-24, 10:48
Medlem
N0.N4M3s avatar
Citat:
Denna r nog inte fr mnsklig konsumtion! Brorsan tog ngra djupa bloss sen satt han och stirrade in i vggen ngon timma! Han sg ut som ett riktigt bensomiffo med hngande gonlock och ppen mun. Gick knappt att tala med. Vrst av allt r att han sket ner sig ocks (bde hrde och knde doften men ville inte skmma ut stackarn). Tror fan det kan vara ntt spice i denna vapen allts s ta det jvla lugnt framver grabbar gummor.
Lter som en inte s intelligent brorsa.

Vem tar flera djupa bloss p en ultrapotent ny cannabinoid men vet inget om som kanske har effekter i microgram? Brja med ett litet bloss, vnta en timme innan man intar mer (om man inte fr effekter allts).

Jag hller med om att man borde undvika sdana superstarka ssom thcp och eventuellt denna om man r ute efter ngot som liknar cannabis, nu kanske jag har fel och produkten r bra - jag vet inte, har ej prvat det och kommer frmodligen inte att gra s heller. Dessa gr mest troligen inte att anvnda ensamt utan mste blandas med mer medicinska cannabinoider.
Hade dock inte rekommenderat s starka saker om man inte vet vad man hller p med, har erfarenhet och tolerans.

Varfr tror ni att det r spice? Finns naturliga mnen eller halvsyntetiska hampaderivat som r bde skrare, milda men det finns ocks dom som verkar vara mer oskra och extremt potenta.

Phorol-cannabinoiderna r extremt potenta och r inget en casual anvndare borde anvnda i vanliga fall, i synnerhet inte som om det vore cannabis fr det r d det slutar illa.

S efterblivet att dom klassade milda HHC, nu rker folk saker som r 100 gnger starkare. Nr ska dom inse att deras ovetenskapliga klassning utav milda och skra preparat ssom hhc skapar offer?
Senast redigerad av N0.N4M3 2024-01-24 kl. 10:53.
Citera
2024-01-24, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0.N4M3
Lter som en inte s intelligent brorsa.

Vem tar flera djupa bloss p en ultrapotent ny cannabinoid men vet inget om som kanske har effekter i microgram? Brja med ett litet bloss, vnta en timme innan man intar mer (om man inte fr effekter allts).

Jag hller med om att man borde undvika sdana superstarka ssom thcp och eventuellt denna om man r ute efter ngot som liknar cannabis, nu kanske jag har fel och produkten r bra - jag vet inte, har ej prvat det och kommer frmodligen inte att gra s heller. Dessa gr mest troligen inte att anvnda ensamt utan mste blandas med mer medicinska cannabinoider.
Hade dock inte rekommenderat s starka saker om man inte vet vad man hller p med, har erfarenhet och tolerans.

Varfr tror ni att det r spice? Finns naturliga mnen eller halvsyntetiska hampaderivat som r bde skrare, milda men det finns ocks dom som verkar vara mer oskra och extremt potenta.

Phorol-cannabinoiderna r extremt potenta och r inget en casual anvndare borde anvnda i vanliga fall, i synnerhet inte som om det vore cannabis fr det r d det slutar illa.

S efterblivet att dom klassade milda HHC, nu rker folk saker som r 100 gnger starkare. Nr ska dom inse att deras ovetenskapliga klassning utav milda och skra preparat ssom hhc skapar offer?
Problemet r att sljarna sljer HHCPO med bubbelgum smak och utan ngra jvla instruktioner.

Du ska inte behva lsa Wikipedia och ha kemikunskaper fr att kunna chilla en fredag utan att bajsa p dig. Sljarna mste skicka med instruktioner eller tips p hur du ska anvnda deras produkter.

Jag fick en 10 ml flask med 1 g HHCOP utan ngra instruktioner, nu har jag sjlv skt fram att en dos r ca 1-3 droppar. Jag har ca 300-400 doser i min hand. Helt livsfarligt fr en nybrjare.
Citera
2024-01-24, 16:14
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaero
Detta lter sannerligen oroande, hur mr han nu?

Han har sovit i ver tio timmar och gr fortfarande inte att vcka . Ingen id att ens rka detta om man har ett jobb att g upp till med andra ord.. Eller s har han ftt en vape spetsad med fentanyl eller ngot
Citera
2024-01-24, 17:42
Medlem
VinkelSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
Problemet r att sljarna sljer HHCPO med bubbelgum smak och utan ngra jvla instruktioner.

Du ska inte behva lsa Wikipedia och ha kemikunskaper fr att kunna chilla en fredag utan att bajsa p dig. Sljarna mste skicka med instruktioner eller tips p hur du ska anvnda deras produkter.

Jag fick en 10 ml flask med 1 g HHCOP utan ngra instruktioner, nu har jag sjlv skt fram att en dos r ca 1-3 droppar. Jag har ca 300-400 doser i min hand. Helt livsfarligt fr en nybrjare.
Hller verkligen med dig, fast grejen r vl att mnga sljare inte vill skylta med hur produkten ska konsumeras, av rdsla fr juridiska konsekvenser. Mnga kallar ju sina produkter fr typ "rkelse" eller "souvenir, ej avsedd fr mnsklig konsumtion" av denna anledning. Allt r s dumt.
Citera
2024-01-24, 18:56
Medlem
Vart har ni kpt era hhcpo produkter? Har hittat vissa sidor men dom verkar lite Shady och ser inga hhcpo produkter p t.ex partybolaget
Citera
2024-01-24, 19:08
Medlem
StonedMonkeys avatar
D r det dags fr den hr cannaboiden, 1 ml p posten pvg till mig. Ska bli kul att testa ven denna,

Citat:
Ursprungligen postat av gronamjolken
Vart har ni kpt era hhcpo produkter? Har hittat vissa sidor men dom verkar lite Shady och ser inga hhcpo produkter p t.ex partybolaget

Jag bestllde min frn cannaexpress, sidan ser kanske inte jttelegit ut men det r den, har handlat hhc, hhc-o och thc-p drifrn utan problem, dessutom har som oftast bst priser.
Senast redigerad av StonedMonkey 2024-01-24 kl. 19:12.
Citera
2024-01-24, 22:14
Medlem
Citat:

Det r exakt vad det r.
Den andra THCvj tror jag namnet var r en JWH sort och JWH-018 var den frsta riktiga spice som slpptes sen slptes det hejvilt med olika JWH serien och sen kom alla dom funinaca, BB-22,PB-22 och det blev bara vrre och vrre och detta sker nu men dom ndrat lite p sjlva THCť bara precis som alla spice sorter. Dom sger det upptcktes av en 2020 ny cannabinoid men bullshit dom odlar CBD buds och sprayar dom sen det andra en viss procent. Snna sm mngder skulle krvas kg vid fr att producera 10g.

Fast tror det kan vara skrare n mnga spice kemikalier fast det fanns vissa man inte blev helt efterbliven p som just JWH-018 men allt ska ju klassas s det blir farligare.

Tror nd den THCjv eller vad den hette r det skraste kortet om man nu mste. Rk vanligt som naturen gjort fr naturen gr inte misstag
Citera
2024-01-25, 04:10
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Det r exakt vad det r.
Den andra THCvj tror jag namnet var r en JWH sort och JWH-018 var den frsta riktiga spice som slpptes sen slptes det hejvilt med olika JWH serien och sen kom alla dom funinaca, BB-22,PB-22 och det blev bara vrre och vrre och detta sker nu men dom ndrat lite p sjlva THCť bara precis som alla spice sorter.

Trodde aldrig du kunde ha rtt men det hade du. D kan vi ju sluta se p thcjd som en "altcannabinoid" och det br inte ens diskuteras i det hr forumet utan "vriga droger" - det r ju spice.

Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Tror nd den THCjv eller vad den hette r det skraste kortet om man nu mste. Rk vanligt som naturen gjort fr naturen gr inte misstag

Hur menar du nu? Du konstaterade ju precis att thcjd inte r naturligt, och jag bekrftar det nu (https://www.nuggmd.com/blog/thcjd-guide etc).

Inte det skraste kortet. Rimligen precis tvrtom - den man br passa sig fr.
Citera
2024-01-26, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronamjolken

stonley.se har hhcpo buds o vapes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in