Citat:
Ursprungligen postat av
nakamoto
Denna r nog inte fr mnsklig konsumtion! Brorsan tog ngra djupa bloss sen satt han och stirrade in i vggen ngon timma! Han sg ut som ett riktigt bensomiffo med hngande gonlock och ppen mun. Gick knappt att tala med. Vrst av allt r att han sket ner sig ocks (bde hrde och knde doften men ville inte skmma ut stackarn). Tror fan det kan vara ntt spice i denna vapen allts s ta det jvla lugnt framver grabbar gummor.
Lter som en inte s intelligent brorsa.
Vem tar flera djupa bloss p en ultrapotent ny cannabinoid men vet inget om som kanske har effekter i microgram? Brja med ett litet bloss, vnta en timme innan man intar mer (om man inte fr effekter allts).
Jag hller med om att man borde undvika sdana superstarka ssom thcp och eventuellt denna om man r ute efter ngot som liknar cannabis, nu kanske jag har fel och produkten r bra - jag vet inte, har ej prvat det och kommer frmodligen inte att gra s heller. Dessa gr mest troligen inte att anvnda ensamt utan mste blandas med mer medicinska cannabinoider.
Hade dock inte rekommenderat s starka saker om man inte vet vad man hller p med, har erfarenhet och tolerans.
Varfr tror ni att det r spice? Finns naturliga mnen eller halvsyntetiska hampaderivat som r bde skrare, milda men det finns ocks dom som verkar vara mer oskra och extremt potenta.
Phorol-cannabinoiderna r extremt potenta och r inget en casual anvndare borde anvnda i vanliga fall, i synnerhet inte som om det vore cannabis fr det r d det slutar illa.
S efterblivet att dom klassade milda HHC, nu rker folk saker som r 100 gnger starkare. Nr ska dom inse att deras ovetenskapliga klassning utav milda och skra preparat ssom hhc skapar offer?