Det gldjer mig att vi trots 2 omgngar klassningar inte behvt uppleva ngon brist p lagliga alternativ, eftersom frsljarna innan klassningarna hittat ersttare. Frgan r hur lnge det fortstter vara s. Ska bestlla denna nr jag fr pengar, terkommer med rapport!
Det gldjer mig att vi trots 2 omgngar klassningar inte behvt uppleva ngon brist p lagliga alternativ, eftersom frsljarna innan klassningarna hittat ersttare. Frgan r hur lnge det fortstter vara s. Ska bestlla denna nr jag fr pengar, terkommer med rapport!
Testade du? Jag hittar vldigt lite info om det... Vgar inte rka det fr jag hittar typ ingen info? Vendorn sger det r starka grejer men ja, r med rtt fr det ska va smutsiga grejer, inte sjlva ruset i sig
Testade du? Jag hittar vldigt lite info om det... Vgar inte rka det fr jag hittar typ ingen info? Vendorn sger det r starka grejer men ja, r med rtt fr det ska va smutsiga grejer, inte sjlva ruset i sig
Hller p o frstr min tolerans mot cannabonoider med thcposmrkaffe (samma mes hhcpo). Fettet r fr bioavailabilityblabla. Bttre med ngon olja jag fr terkomma om namnet fr nnu bttre upptagningsfrmga. Andra lgger bara ut valda mngder droppar frn uppvrmd syringe till ngot lmpligt fett att ta dropparna som plgg p.. Eller droppa dropparna under tungan o ha det 1-2m under tungan (ven lst p tungan) o t nt fett till det. Sist jag puffade thcb 95% i 90s blev jag milt stenad en timme typ, toleransanekdot.
Riktigt dunder med fr dig stark dos. Eller ger framfrallt mkt starkt som lugnande effekt fr mig iaf. hhcpo = tung bodyhigh. thcpo = bra headhigh.
Trttande r dom bgge. Thcpo mest trttande Tycker jag. Hhcpo finner jag mer stimulerande men ska testa den fler gnger innan jag skert uttalar mig om en sdan relevant detalj fr mnet.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!