Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-04, 17:38
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bila
Fast nu säger du ju emot dig själv?
Skulle du spela med en svastika ifall din arbetsgivare sa åt dig att göra det?

Nu råkade jag citera mig själv när jag skulle redigera inlägget från ovan, men hör ihop med det jag undrade om innan
Citera
2024-03-26, 14:18
  #278
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Srerbrenica är bland det bästa som hänt europa i modern tid.
Brukar göra en grillfest med olika recept på fläsk i juli varje år för att fira.

Hur karma kommer ikapp er svenskar.
Citera
2024-03-26, 19:33
  #279
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Srerbrenica är bland det bästa som hänt europa i modern tid.
Brukar göra en grillfest med olika recept på fläsk i juli varje år för att fira.

Du sitter och skriver förolämpar bakom en anonym skrämt medan sitt egna folk blir förnedringsrånade, mördade och misshandlade. Det gör oss ingenting jag som bosniak njuter av hur Sverige och svenskarna drabbas av brotten som jag nämnde och hur du och ditt folk är chanslösa medan du skriver av dig på flashback. När man läser något sånt du skriver så är jag glad att detta sker i Sverige.
Citera
2024-03-28, 13:59
  #280
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Det var en stor insats för friheten i södra europa och att stoppa förtrycket av kvinnor.
Har faktiskt tänkt vallfärda dit någon gång, blir lite rörd när jag tänker på målmedvetenheten som krävdes.


Petar Brzica hade en srbosjek i varsin hand. Jasenovac är en lögn men synd att det inte var 7000.000 som dom skriker sig hesa över att de var.
__________________
Senast redigerad av Avalionn 2024-03-28 kl. 14:18.
Citera
2024-04-05, 18:23
  #281
Medlem
Tänk om han var svensk och gjorde så då skulle det bli liv i media.
Men varför skulle han som muslim bära färgerna till folk han vill mörda och tortera som om de vore lägre än myggor.??
Citera
2024-04-17, 18:47
  #282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZmajOdBosne
Jag hoppas din familj och dina barn får uppleva Srebrenica så kan du höra av dig, så kommer jag trycka i dig grillat fläsk i munnen på dig av ren gästvänlighet.

Invandrare våldtar och mördar svenskar kan man önska sig något mera.
Citera
2024-04-17, 18:53
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Srerbrenica är bland det bästa som hänt europa i modern tid.
Brukar göra en grillfest med olika recept på fläsk i juli varje år för att fira.

Älskar när svenskarna våldtas och mördas varje dag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback