Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 11:10
  #637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Vi tycker olika helt enkelt. Har som sagt inte mycket till övers för henne.
Men tycker det är sjukt att man i vissa lives hävdar med säkerhet att hon inte får stryk. De kan i sådana fall veta lika som jag om hon blivit slagen men presenterar med säkerhet att hon inte blir det.
Jag hävdar i alla fall inte att hon inte får stryk, jag tror att de båda är våldsamma mot varandra men den enda jag verkligen sett vara det mot den andre är hon.

Jag har själv erfarenhet av att leva med en våldsam partner och inser mycket väl hur hemskt det kan vara att inte bli trodd. Men det blir också lite farligt att ta hennes ”aj aj aj” utanför kameran som bevis för att han misshandlar henne och att hon är offret och han förövaren.
Citera
Igår, 13:58
  #638
Medlem
Kan ju va så att jojo lurade en "kund"...
Citera
Igår, 23:42
  #639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Vi tycker olika helt enkelt. Har som sagt inte mycket till övers för henne.
Men tycker det är sjukt att man i vissa lives hävdar med säkerhet att hon inte får stryk. De kan i sådana fall veta lika som jag om hon blivit slagen men presenterar med säkerhet att hon inte blir det.

Om hon får " stryk så säger jag bara .. och ? Hon kan dra från honom men det gör hon inte för vem ska då serva henne när hon själv sitter konstant i soffan 24/7 !!
Hon måste gått upp 25 kg senaste tiden minst och ser inte ut som de lider brist på mat .
Själv är hon ju uppenbarligen en ren psykopat med tanke på hennes rättegång där hon trakaserat , förföljt och hotat sitt ex..
Så säger detta ännu en gång!! De matchar varandra perfekt! En idiot träffar en annan idiot och det blir 2 för många .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback