Citat:
Ursprungligen postat av
AidanHunt
Jag slölyssnde på hennes live tidigare idag och det var en helt annan jojo än man är van vid. Hon var ödmjuk och vänlig och förklarade att hon ville förändra sig till det bättre. Frågade om hon fick sponsra några skönhetsprodukter. Hon har missuppfattat sponsring och tror att det är den som får något som sponsrar. Men den lilla stund jag lyssnade var hon riktigt trevlig.
Det är hennes del av sitt bedrägeri. Hon låter svag , utmärglad , genuin och glad el helt skogstokig. Hon testar vad som går hem hos sina följare och vem som köper hennes lögner. Efter hennes " trevliga jag som du hörde så exploderade hon eftersom " det trevliga beteende " inte genererade i några presentkort på mat och en make over .
Hon är som en kameleont och skiftar humör efter vad jon för stunden är behov av .
Jojo har lång erfarenhet att lura människor på pengar och har hållit på med försäljning av obefintliga varor på olika säljsidor , lekt sierska och tagit betalt utan att göra det hon skulle för pengarna hon fått . Suttit på swish sidor och " lånat pengar hon inte givit tillbaka .
Hon är en fullslipad bedragare .