2025-02-09, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Inte fått någon notis sen dramat för nån vecka sedan då hon var snetänd

Du menar den när hon satt och skrek och gapade att alla var p-os som var ute efter henne och hennes son?
Citera
2025-02-09, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashinthenight
Du menar den när hon satt och skrek och gapade att alla var p-os som var ute efter henne och hennes son?
Js vsr välvdet dom rann ur käften nån eftermiddag men nu gst hon ju börjat smått igen
Citera
Igår, 00:07
Medlem
-Grillo-s avatar
Hur går det med JojoNinja? Kör hon på sin live som vanligt o diskuterar kvantfysik eller djupt filosofiska idéer?

Har hon nånstans att bo?
Tigger hon fortfarande pengar?
Är hon fortfarande ihop med Qenan?
Får hon träffa sin dotter nått?
Vad för kemikalier trycker hon i sig?
Citera
Igår, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Hur går det med JojoNinja? Kör hon på sin live som vanligt o diskuterar kvantfysik eller djupt filosofiska idéer?

Har hon nånstans att bo?
Tigger hon fortfarande pengar?
Är hon fortfarande ihop med Qenan?
Får hon träffa sin dotter nått?
Vad för kemikalier trycker hon i sig?

Hon kör sina lives som vanligt och med de "ämnen" vi alla känner igen och har hört förr.

Hon har en lägenhet, troligen soclägenhet men mera vet inte jag iallafall.

Ja hon tigger fortfarande pengar (ingen överraskning där inte).

Ja hon är tillsammans med Qenan.

Hon har en son, inte en dotter och vad det verkar som så träffar hon honom inte men helt ärligt så vet jag inte varför.

Vad det gäller de substanser hon tar så kan jag också bara spekulera men gissar på "blåbär" som det tidigare pratats om på tiktok.
Citera
Igår, 14:03
Medlem
DayNites avatar
Enormt roligt när JoJo var uppe och gormade i "ISIS Fatens" dvs Arabhäxans live för ett par dagar sen
"ISIS Faten" framstår som en liten flicka när JoJo går loss på allt och alla, det var minst sagt underhållande att se denna stora ISIS Terrorist med sin samhalls-fanklubb med tanter som alla sitter hemma dagtid började stamma så deras rastaflätor och ADHA medicner sprutade av ilska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in