Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-13, 17:50
  #1
Avstängd
Tirzepatid sticker upp lite överallt och sägs vara den bästa viktminskgsprepraten här ute, men är den bättre är STACKERS (innehåll 50mg efedrin/50mg dmaa/100mg koffein/150mg L-tyrosine/150mg Ma Huang)?

Mitt mål är att få bort sötsuget och samtidigt tappa vikt, vilket ger bäst resultat? Är också ganska orklös ibland så därför undrar jag inte om stackers är bättre då den ger energi boosten också?

Eller är Tirzepatid så överlägnsen att den kör över stackers? Går dem att kombinera ihop?

Jag kör också samtidigt en kur just nu med testo e 300/mg 7d.

Är det farligt att kombinera Tirzepatid med testo? Eller är det säkrare att köra testo med stackers.
Funderar också på att kombinera med ARIMIDEX eller Nolva, går det bra att kombinera alla dessa kombos? Alltså exempel, Testo + Stackers + Arimdex eller Testo + Stackers + Tirzepatid?

Har kurat förut med enbart testo. Är ganska välbyggd men har samlat på mig lite fet genom åren och vill nu köra så att jag blir helt deffad.
Citera
2023-12-13, 18:04
  #2
Medlem
Stacker bränner inte fett utan ökar ger dig bara energi och driver ut vätska. Du kan ta stackers utan att gå ner i vikt då allt handlar om kalorier in och kalorier ut.

Det som är bäst för viktminskning är enligt listan nedanför.

1. Retatrutid
2. Tirzepatid
3. Semaglutid
4. Hormoner
5. Stimulanter
6. Allt annat gift inkl DNP.
Citera
2023-12-13, 18:07
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lynx74
Stacker bränner inte fett utan ökar ger dig bara energi och driver ut vätska. Du kan ta stackers utan att gå ner i vikt då allt handlar om kalorier in och kalorier ut.

Det som är bäst för viktminskning är enligt listan nedanför.

1. Retatrutid
2. Tirzepatid
3. Semaglutid
4. Hormoner
5. Stimulanter
6. Allt annat gift inkl DNP.

Går det att kombinera stackers med Tirzepatid + Testo? Tror inte någon har försökt vill inte bli den första kaninen haha
Citera
2023-12-13, 18:14
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanamn
Går det att kombinera stackers med Tirzepatid + Testo? Tror inte någon har försökt vill inte bli den första kaninen haha
Varför ska du göra det? Stimulanter + GLP-1 agonister är ingen bra kombination. Allt du behöver är Testo + Tirzepatid, inte stackers.
Citera
2023-12-13, 18:22
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lynx74
Varför ska du göra det? Stimulanter + GLP-1 agonister är ingen bra kombination. Allt du behöver är Testo + Tirzepatid, inte stackers.

Men är det värt att överväga Stackers? Driver eget och jobbar över 8-12 timmar varje dag, blir så orklös att jag inte orkar träna oftast och därför jag fastnad så hårt på stackers.. Men Tirzepatid / semaglutid / ozempic verkar ju vara helt sjuk, det enda minuset är att den inte ger någon rus eller energi, vilket är det jag behöver nästan mest. Är det farligt att kombniera dessa tre? Ska jag kanske göra ett upplägg och sedan köra en kurrapport för att se effekten? Men har alltid varit frisk och nästan aldrig behövt uppsöka vård och vill inte göra det nu heller. Måste övervägga riskerna därav inlägget. Står inte så mycket info om biverkingar ifall man kombinerar det
__________________
Senast redigerad av Storanamn 2023-12-13 kl. 18:25.
Citera
2023-12-13, 18:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanamn
Men är det värt att överväga Stackers? Driver eget och jobbar över 8-12 timmar varje dag, blir så orklös att jag inte orkar träna oftast och därför jag fastnad så hårt på stackers.. Men Tirzepatid / semaglutid / ozempic verkar ju vara helt sjuk, det enda minuset är att den inte ger någon rus eller energi, vilket är det jag behöver nästan mest. Är det farligt att kombniera dessa tre? Ska jag kanske göra ett upplägg och sedan köra en kurrapport för att se effekten? Men har alltid varit frisk och nästan aldrig behövt uppsöka vård och vill inte göra det nu heller. Måste övervägga riskerna därav inlägget. Står inte så mycket info om biverkingar ifall man kombinerar det

Köp amfetamin om du vill ha rus, lika bra och köra direkt i venen oxå, du kan blanda med Testo och tirza och t jacket i samma lösning.

Omyndiga personer bör ej hänga här i forumen..
Allt du undrar står överallt på nätet och du verkar int wläst ett jävla piss utan skriver här och smutsar ner bara för du e efterbliven. Sjukt.
Citera
2023-12-13, 19:20
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Thaidream
Köp amfetamin om du vill ha rus, lika bra och köra direkt i venen oxå, du kan blanda med Testo och tirza och t jacket i samma lösning.

Omyndiga personer bör ej hänga här i forumen..
Allt du undrar står överallt på nätet och du verkar int wläst ett jävla piss utan skriver här och smutsar ner bara för du e efterbliven. Sjukt.

Länka gärna om du hittar, är ganska påläst för testo, stackers undrar ju mer om Tirzepatid / semaglutid / ozempic som är ganska nytt och det inte lika klart mr proffesor
Citera
2023-12-13, 20:17
  #8
Medlem
Hade aldrig rört en stacker med den innehållsförteckningen helt enkelt för att dom ljuger om innehållet, det kan inte vara efedrin i. Efedrin har inte gått att få tag på till ett rimligt pris i Europa på 10+ år.

Jag tror dock inte att någon kan få tag på äkta tirzepatid på svarta marknaden heller, så den faller också bort.
Citera
2023-12-13, 23:35
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Hade aldrig rört en stacker med den innehållsförteckningen helt enkelt för att dom ljuger om innehållet, det kan inte vara efedrin i. Efedrin har inte gått att få tag på till ett rimligt pris i Europa på 10+ år.

Jag tror dock inte att någon kan få tag på äkta tirzepatid på svarta marknaden heller, så den faller också bort.
Tirzepatid har sålts på svarta marknaden i över ett års tid inrikes där +50 tal medlemmar på t.ex. HB rapporterar om fantastiska resultat. Även här på Flashback rapporteras det om substansen i diverse kurrapporter. Idenex säljer labbtestat.

Besöker du Janoshik.com så ser du även där att Tirzepatid är en av de mest testade substanserna just nu.
__________________
Senast redigerad av lynx74 2023-12-13 kl. 23:38.
Citera
2024-04-24, 11:55
  #10
Medlem
Har kört tirza i någon månad nu! Överlägset det bästa jag testat för att tappa vikt! Helt sjukt vad bra det fungerar testo och all annan skit förstör mer än det gör nytta i det långa loppet om man inte planerar att ligga på livet ut!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback