• 7
  • 8
2023-12-14, 16:52
Medlem
Långt och utsläppt är det bästa.

Kort hår eller rakat, färgat hår osv signalerar grova störningar eller rabiat vänsterblivenhet, extremt oattraktivt.
Citera
2023-12-14, 17:10
Medlem
Readyfreddies avatar
Om en tjej är snygg så spelar frisyren ingen som helst roll.

Om en tjej är ful spelar frisyren ingen som helst roll.

Det är inte svårare än så. Se till att vara snygg.
Citera
2023-12-14, 17:28
Medlem
arakas avatar
Stubb är sexigast.
Jag är helt klart antivax när det gäller kvinnliga frisyrer.
Citera
2023-12-14, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redoc
Vore kul och se vad ni menar med t.ex. "välvårdat" samt HUR LÅNGT. Till axlarna, brösten, rumpan.. Vågigt, rakt, lockigt?
Ja, något av det ovanstående. Det blir utmärkt så, man behöver inte krångla till det i onödan. Personlighet före frisyr.

Men visst…. regnbågsfärger i håret tyder på sinnesstörning. Usch.
Senast redigerad av Gopnikk 2023-12-14 kl. 18:28.
Citera
2023-12-14, 18:47
Medlem
anusbygels avatar
Efter att ha läst igenom tråden så kan man egentligen sammanfatta allt med:

-Krulligt/vågigt verkar vara det som män tycker är mest attraktivt utan större invändningar.
-Även långt utsläppt hår är snyggt, men ha det inte ner till rumpan ifall du inte är en flummare.
-Hästsvans är populärt, såvida du placerar tofsen rätt.
-Flätor är sött, men se inte ut som ett barn.
-Page är det kortaste håret du kan ha som fortfarande är acceptabelt.
-Du ska inte ha rakat hår, men ska du ha det så måste du vara smal och sexig.
-Skaffa bara onaturliga färger i håret om du är ett manshatande vänsterdrivet psyko som ändå inte vill eller behöver en man.
Citera
2023-12-14, 18:52
Medlem
Själv gillar jag flätor av olika slag.
Citera
2023-12-14, 19:29
Medlem
Ursprungligen postat av Urbizzo
Det som alltid tänder mig är hår som är uppsatt i nacken. Det kan vara en vanlig hästsvans - fast bättre är knut eller fläta.

(avtändande eller fånstötande är två flätor)

Citat:
Ursprungligen postat av TuffRobban
Vilken känd ung miljökämpe syftar du på? Är du miljöbov?😄😉
Jag har alltid varit för miljön. Om du syftar på den svenska klimat-tösen, så Nej Tack.

Alla kvinnor som har satt upp håret i nacken får mitt gillande. Rufsiga hårstilen, som liknar en golvmopp är inte fint.

Överhuvud taget gillar jag när kvinnor gör något dekorativt med sitt hår. Men två flätor är avtändande.

Sen gillar jag de som gör bollar uppe på huvudet. Det får mig känna de är intelligenta och uppkäftiga. Jag blir glad av att se sånt.

https://storage.googleapis.com/gcp-b..._137699790.jpg

Flickor tror i allmänhet att de kan locka till sig män med långt hår - men det vete sjutton - visst det drar till sig blicken men det är inte intressant. Tråkigt med slätt hår.
Senast redigerad av Urbizzo 2023-12-14 kl. 19:44.
Citera
2023-12-14, 19:54
Avstängd
Mittbena, hår ner till midjan.
Citera
2023-12-14, 20:17
Medlem
MyJustices avatar
Blond långt gärna med lite krull i typ 80-tal
Citera
2023-12-14, 23:58
Medlem
Ratads avatar
Jag har ett par favoriter. Jag gillar:

Pixie cuts med lite längre uppepå huvudet för det där sexiga knullrufset. Eller om den får växa ut till en kort page.

Lite länge page som når ner till axlarna.

"Slarvig" hästsvans för längre hår.

Långt och utsläppt.

Jag bryr mig inte så mycket om längden eller volymen. Jag tycker halsen är en sexig del på kvinnor så jag vill gärna se lite av den. Det är alltid kul att få ge en komplimang till en tjej som har fint hår eller uppenbarligen lagt ner så mycket jobb på det att man reagerat.
Citera
2023-12-15, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redoc
Långt och rakt, stort med volym, page, kort, rakat, snelugg, gardinlugg, afro, spretigt, lockigt, hollywoodlockar, rött, blont, mörkt, balayage, slingor, mittbena, snedbena, två flätor, högt uppsatt hästsvans, ja listan är lång. Jag vill klippa mig snart och blev därför nyfiken på vad män egentligen gillar bäst på oss flickor.

Lägg gärna upp bilder om ni kan med!
Har du blivit klokare eller har du insett att det inte finns något standardsvar? Det finns män som älskar alla frisyrer! Själv anser jag att exemplet nedan är vackrast av dem alla. En söt tjej med långt hår är chanslös mot en söt tjej med kort hår.
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag har ett par favoriter. Jag gillar:

Pixie cuts med lite längre uppepå huvudet för det där sexiga knullrufset. Eller om den får växa ut till en kort page.

Lite länge page som når ner till axlarna.

"Slarvig" hästsvans för längre hår.

Långt och utsläppt.

Jag bryr mig inte så mycket om längden eller volymen. Jag tycker halsen är en sexig del på kvinnor så jag vill gärna se lite av den. Det är alltid kul att få ge en komplimang till en tjej som har fint hår eller uppenbarligen lagt ner så mycket jobb på det att man reagerat.
Citera
2023-12-19, 22:10
Medlem
I första hand: Långt hår, och sedan är det ju trevligt om det är uppsatt i en snygg frisyr, om det så bara är en hästsvans, eller som bruttan på mitt lokala apotek, med en klämma.

En gång på mitt närmaste Biltema för ett antal år sedan satt en tjej i kassan med något slags 50-talsfrisyr, och man tänkte att hon säkert var inne på amerikansk 50-talskultur, minns att hon hade en artificiellt gjord lock nära pannan, och visserligen rödfärgat hår, men tänkte att gud, vad trevligt med en tjej som faktiskt anstränger sig lite för att se kvinnlig och attraktiv ut.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in