Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-22, 09:20
Medlem
Konfucius2s avatar
Alla som tror att SD r rddningen, till er kan jag bara sga att ni r; beyond all rescue.

Deras program r skrattretande: https://sd.se/vad-vi-vill/ . Ls vad vill vi s fr man sig ett gott skratt 😂.

Typ samma politik som sossarna. Men med tyngdpunkt p invandrare och brott.

Inget prat om snkta skatter, inget om fretagsamhet, finns inget nyskapande ver huvud taget i deras politiska program. Floskler program rakt igenom. Och detta kper den IQ befriande svensken

Som sagt bortom 🛟
Citera
2023-12-22, 10:08
Medlem
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Alla som tror att SD r rddningen, till er kan jag bara sga att ni r; beyond all rescue.

Deras program r skrattretande: https://sd.se/vad-vi-vill/ . Ls vad vill vi s fr man sig ett gott skratt 😂.

Typ samma politik som sossarna. Men med tyngdpunkt p invandrare och brott.

Inget prat om snkta skatter, inget om fretagsamhet, finns inget nyskapande ver huvud taget i deras politiska program. Floskler program rakt igenom. Och detta kper den IQ befriande svensken

Som sagt bortom 🛟
SD r sossar, om n med mer fokus p utlnningar. Fast S frflyttar sig i de frgorna och snart kan S och SD sls ihop.

Ekonomiskt r SD ett bidragshjarparti p vnsterkanten. Det r drfr vi har den minst borgerliga moderatledda regering ngonsin.
Citera
2023-12-23, 10:07
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vi kanske heller inte ska lgga 60 miljarder p bistnd samtidigt som vi sjlva gr p knna.

Ekonomin r ett skmt och vi sknker 60 miljarder till tredje vrlden, lgger 250+miljarder p invandringen och mnga miljoner p queerbgars analsex.

Det gr bra nu

Sveriges ekonomi gr ganska bra relativt stt men visst hller jag med dig. Ta bort en massa bidrag till invandring, religion och HBTQ s gr ekonomin nnu bttre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in