• 1
  • 2
2023-12-19, 13:42
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna
Skillnaden är att jag inte tvingar mig på pengarna.
Försök rättfärdiga hur mycket du vill, du är ändå samma pack om du bestämmer dig för att sno pengarna från din granne. Men tippar fortfarande troll.
Citera
2023-12-19, 14:12
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
ändå använt en femhundring till snus

Om det nu är sant så kan du väl se till så att grannen får det som är kvar.
3000 (2500) kan vara mycket pengar för vissa och han kanske behöver pengarna.
Även om du så skulle ta 500 kr till så är det betydligt bättre om han får 2000 åtminstone än inget.
Taskigt mot morföräldrarna också när de får veta att varenda krona av pengarna är borta.
Citera
2023-12-19, 19:00
Medlem
Troll. Finns ingen som tejpar fast 3 lakan på ett julkort och lägger i en trappuppgång där muppar som du kan hitta det.
Citera
2023-12-20, 10:37
Medlem
Världen är redan hård och kärlekslös som den är. Att ta pengarna från ett lite barn gör ingen skillnad. Njuta av pengarna!
Citera
2023-12-22, 02:13
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Hittade ett intressant kuvert i trappen när jag kom hem från jobbet idag. 3 papp i femhundringar fasttejpade på ett julkort. Står bland annat "God jul Eskil" på kortet. Det bor en Eskil en våning över mig, tror det är denne Eskil "mormor Elsa och morfar Dragan" syftar på. Är det fel av mig att behålla pengarna eller ska jag vara ärlig och lämna tillbaka de till ägarna?

Om det nu är sant detta du skriver så är du en fullkomlig i*iot som ens ställer frågan om du ska ge tillbaka pengarna. Det är tydligen ingen självklarhet för dig?
Hade du varit ärlig från första början så hade du inte ens ställt frågan. Så det bevisar bara vilken i*iot du är.
Citera
2023-12-22, 19:58
Medlem
Att ens behöva fråga om det är fel att behålla pengarna, vad fan tror du själv ditt djävla mongo.
Vad är det för fel på folk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in