2024-03-06, 08:46
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Hon häktas för den här skjutningen i november (FB) Skottlossning mot lägenhet i centrala Norrköping (2023-11-15) och under utredningen blir hon häktad på nytt för detta mordet.

När blev hon gripen? Och var det hon själv som höll i vapnet? Då måste det väl vara första fallet i den här miljön där GM är kvinna. Som har blivit känt dvs. Finns många ouppklarade mord.

Får lite Kill Bill vibbar av henne
Citera
2024-03-06, 09:01
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Hon häktas för den här skjutningen i november (FB) Skottlossning mot lägenhet i centrala Norrköping (2023-11-15) och under utredningen blir hon häktad på nytt för detta mordet.

När blev hon gripen? Och var det hon själv som höll i vapnet? Då måste det väl vara första fallet i den här miljön där GM är kvinna. Som har blivit känt dvs. Finns många ouppklarade mord.

citat Gefle Dagblad två olika artiklar så det första stycket är ang skjutningen mot lägenheten.
från 11 januari
-"Efter ett tag riktades misstankarna mot en 19-årig, tidigare ostraffad kvinna från Gävle. Hon anhölls i sin frånvaro strax före jul och greps den 5 januari."
Senast redigerad av Schaefer 2024-03-06 kl. 09:09.
Citera
2024-03-06, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
citat Gefle Dagblad två olika artiklar så det första stycket är ang skjutningen mot lägenheten.
från 11 januari
-"Efter ett tag riktades misstankarna mot en 19-årig, tidigare ostraffad kvinna från Gävle. Hon anhölls i sin frånvaro strax före jul och greps den 5 januari."

Tack! Hon lyckades hålla sig borta över nyår innan hon greps. Två månader senare häktas hon för mord. Intressant om hon själv har pratat eller om mordutredningen lett till henne. Kan det finnas fler brott som kommer fram med tiden?
Citera
2024-03-10, 12:42
Medlem
Någon som har bild på den här torped bruden? Eller har jag missat den i tråden?

Känns ju bra mycket värre när en brud är utförare till ett mord uppdrag. Förvånar mig inte om hon beter sig som en man och är helt ”grabbig”, äckligt.
Citera
2024-03-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaFerrari

Känns ju bra mycket värre när en brud är utförare till ett mord uppdrag. Förvånar mig inte om hon beter sig som en man och är helt ”grabbig”, äckligt.

Finns en blurrad bild på Aftonbladets nya artikel

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...e-i-norrkoping
Citera
2024-03-10, 13:04
Medlem
Har vi namn på kvinnan?
Citera
2024-03-10, 13:17
Medlem
Joel.och.Chefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackmaffian
Har vi namn på kvinnan?

Se inlägg #138.
Citera
2024-03-10, 13:23
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Driftigkille18
Finns en blurrad bild på Aftonbladets nya artikel
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...e-i-norrkoping
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackmaffian
Har vi namn på kvinnan?
Tog mig 2min att hitta namn och Aftonbladets blurrade bild på Facebook. Tips till er är att klicka 1 sida bakåt i tråden innan ni frågar!

Häktade kvinnan är Khwanch@i I@mchaeng
https://facebook.com/khwanchai.iamchaeng.*
* = 9
Bild: https://ibb.co/thGsPKs
Citera
2024-03-10, 14:03
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Tog mig 2min att hitta namn och Aftonbladets blurrade bild på Facebook. Tips till er är att klicka 1 sida bakåt i tråden innan ni frågar!

Häktade kvinnan är Khwanch@i I@mchaeng
https://facebook.com/khwanchai.iamchaeng.*
* = 9
Bild: https://ibb.co/thGsPKs

Hoppas att Prime Crime släpper rättegången, skulle vara intressant att höra hennes argument - 'ingen kommentar', eller en utav världens sämsta, ologiska bortförklaringar, haha, som vanligt på rättegångar.
Senast redigerad av JSpun 2024-03-10 kl. 14:04. Anledning: tillägg
Citera
2024-03-10, 14:23
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:

Hon såg inte särskilt grabbig ut, nej.
Mer som en femme fatale i en amerikansk 40-talsfilm.
Citera
2024-03-10, 14:45
Medlem
JSpuns avatar
Citat:

Många 'psycho' brudar, eller ja dom som mördar, brukar faktiskt se ut- och vara väldigt kvinnliga.
Citera
2024-03-10, 23:00
Medlem
Någon som känner till henne?

Hur fan kan hon vara thailändsk medborgare.. eller åtminstånde inte ha dubbelt medborgarskap.
Gått i svens skola, svenska kompisar mm.. det är inte flykting vi pratar om.

Vem är mamman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in