Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-21, 21:23
  #1
Medlem
God afton,
Funderar på köp av Logitechs CIRCLE VIEW-KAMERA. Tänkt använda den inomhus i min bostad. Vad är uppfattningen om denna? Har läst att den inte är stabil vid Wifi-uppkoppling. Om det är så skapar detta en hel del irritation.
Jag vet att det finns andra produkter för övervakning i hemmiljö. Men som framgått är det specifikt Logitechs CIRCLE VIEW-KAMERA jag frågar om.
Ruth
Citera
2023-12-21, 21:32
  #2
Avstängd
HoraTheExplorers avatar
Min fråga till dig blir, varför snöar du in på en övervakningskamera med dåliga recensioner?
Citera
2023-12-21, 22:17
  #3
Medlem
Johan_08s avatar
God afton!
För hemmabruk rekommenderar jag Arlo.

Det går inte att jämföra med ett riktigt kamerasystem men personligen anser jag det väldigt mycket bättre än det du nämnde.
Citera
2023-12-22, 08:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruth1
God afton,
Funderar på köp av Logitechs CIRCLE VIEW-KAMERA. Tänkt använda den inomhus i min bostad. Vad är uppfattningen om denna? Har läst att den inte är stabil vid Wifi-uppkoppling. Om det är så skapar detta en hel del irritation.
Jag vet att det finns andra produkter för övervakning i hemmiljö. Men som framgått är det specifikt Logitechs CIRCLE VIEW-KAMERA jag frågar om.
Ruth

läs recentioner innan, så kommer du inte köpa denna iaf. finns hur mkt bra kameror som helst, men du får vara beredd på att köpa lite dyrare saker

jag köpte en billig skitkamera på Kjell o compani med en instruktionsmanual som vart som en liten postit lapp, den kameran har jag aldrig fått att funka, alla som skrev om den skrev att den var skit
Citera
2023-12-27, 11:01
  #5
Medlem
Tack Johan 08. Jag kollar på Arlo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback