• 1
  • 2
2024-01-07, 00:22
Medlem
Gymmat hemma sen corona startade. Lagt 80k på gymmet så någon vinstaffär ekonomiskt blir det ju inte haha
Citera
2024-01-07, 14:14
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Gymmat hemma sen corona startade. Lagt 80k på gymmet så någon vinstaffär ekonomiskt blir det ju inte haha

Det blir vinst för din psykiska hälsa. Med hemmagym slipper man det värsta som finns på gymmet; andra människor. Jag ska bara övertyga frugan om att vi kan göra om ett rum till ett litet gym så ska jag fixa till ett...det är på snäppet man får roidrage på gymmet trots att man inte trycker.
Citera
2024-01-07, 14:19
Medlem
Ja det tycker jag. Har ett program som jag följer anpassat för enklare utrustning. Jag har skivstänger, vikter, rack och annat men kör med hantlar och lite annat.

Medveten om att det får bli lite så här så länge barnen är små och sen kunna växla upp igen.
Citera
2024-01-28, 13:36
Jag har stenhård disciplin med min träning i hemmagymmet, man tar den tid man behöver, sitter och vilar i en mjuk soffa mellan seten, hämtar något ur kylskåpet osv.

Dessutom tål jag inte folk rent allmänt så något kommersiellt gym är inte att tänka på. Kan göra alla övningar jag vill hemma dessutom och träna när jag vill på dagen. Benpress klockan 06.30 idag förövrigt..
Citera
2024-01-28, 14:27
Medlem
Eldamyckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll

Skulle vara riktigt kul med bilder på ditt gym!

Vi är flera i hushållet så 80 skulle man kunna spara in över tid utan glädjekalkyl.

Skulle verkligne vilja ha ett bra kombinationsrack och ett stabilt lyftarpodie som tål att släppa eb hyfsat laddad skivstång på och på sikt en cable cross
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in