2024-01-03, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Fan Vad Kuuuul Edvin Fucking Anger
Har du tittat fr mycket p "Peaky Blinder"?
2024-01-03, 19:49
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
TdS fr tv r sedan. En sprintkvartsfinal. Frida blade framfr kamerorna och vgrade be om urskt.

Och s fick hon 72 minuter i strafftillgg.
Medlem
Green-Spirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassly
Vem r svetsaren?

Antonin SAVARY
Medlem
-AIR-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taylor.Hackford97
r det bara jag som str sig extremt mycket p kommentatorerna( srskilt gubben) som envisas att sga hela namnet p skidlparen istllet fr endast efternamnet. Han vill helst gra det p de norska karna. De med romanlnga skumma namn. D han heller inte uttalar dem klockrent skr det i ronen varje gng kan sga att jag hatar det.
Tack d vet vi 👍
2024-01-03, 19:51
Medlem
greta75s avatar
Superhrlig sprinttvling!

ntligen lossnade det fr Anger. Det var han vrd efter flera fina tvlingar ven frra ret. Han kommer bara bli bttre nr han blir ldre.

Skall bli s roligt att flja Linn den nrmaste tiden som har en sdan SUPERFORM. Glmmer aldrig hennes stordd p sprintbanorna innan skadan och nr hon slog Johaug p ett distanslopp.

Ribom fr nya chanser, hon har inte haft oflyt p lnge, hon klarar sig.

Kul att se att Majas form r p gng. Men kommer hon n upp till vriga sprinttjejer ven nr hon r i toppform igen. Jag lutar kanske t det men senaste tv ssongerna har det knts som att hon endast haft chans nr inte Jonna/Ribom vart med.

Jonna har jag lite svrt att analysera vad som hnde idag. Hon lyckades inte rycka i backen som man r van att se och hade inget att ge p upploppet. Kanske bara ett dligt race.

Frida gjorde ungefr vad man kunde frvnta sig antar jag.

Imorgon blir superkul. Jaktstart r det roligaste att se tycker jag. Saknar Kalla Nr det r jaktstart kan man inte rkna bort sprinttjerna heller.
Senast redigerad av greta75 2024-01-03 kl. 19:59.
2024-01-03, 19:51
Medlem
Alkibiadess avatar
Jag tycker bde Kveen och Skistad upptrder osympatiskt med nedltande kommentarer efter det som intrffade. Istllet hade de kunnat sga att var trist att det blev som det blev.
Senast redigerad av Alkibiades 2024-01-03 kl. 19:53.
2024-01-03, 19:53
Medlem
guderis avatar
Jag har inte hatat Skistad frrn nu. Men rn och med nu r hen en fiende och kommer aldrig gdjas t ngra fniga "framgngar"
2024-01-03, 19:53
Medlem
Nato-medlemmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taylor.Hackford97
r det bara jag som str sig extremt mycket p kommentatorerna( srskilt gubben) som envisas att sga hela namnet p skidlparen istllet fr endast efternamnet. Han vill helst gra det p de norska karna. De med romanlnga skumma namn. D han heller inte uttalar dem klockrent skr det i ronen varje gng kan sga att jag hatar det.
Ja det r ett otyg. Men skulden ska ligga hos Norge med sina imbecillt lnga namn-kombinationer. I stort sett hela vrlden har enats om formatet Frnamn Efternamn, enkelt och tydligt. frutom Norge detta jvla land. Varfr mste dom va som dom r?
2024-01-03, 19:54
Medlem
Skistad borde doppas i tjra och rullas i fjdrar !
2024-01-03, 19:57
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D
Det var vl det Jonna siktade p. Hon kommer att vara utvilad i morgon.

Ngot sger mig att Linn inte r helt utpumpad heller, trots alla lopp och vinst idag.
2024-01-03, 19:57
Medlem
Viktigt att Anger kom 2:a och inte 3:a nu nr J.H.Klbo inte var mer. Det knns mer som en "kta pallplats"
2024-01-03, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Jag tycker bde Kveen och Skistad upptrder osympatiskt med nedltande kommentarer efter det som intrffade. Istllet hade de kunnat sga att var trist att det blev som det blev.

det kommer svida ngon gng fr dom ska du f se..

kan inte regelboken exakt men blir konstigt om man bara kan ta ngon bakifrn utan tgrd eget fel att hon hamnar i den situationen ngot straff vl? men diskad ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in