2024-01-06, 22:30
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Annars kanske Ilar kan offra sig i mitten av backen, typ rka ramla och i all panik greppar tag i Diggins ben och drar med sig henne ner fr hela backen, eller jag vet inte.
Dumma dig inte.
2024-01-06, 22:30
Medlem
LibBells avatar
Citat:
Annars kanske Ilar kan offra sig i mitten av backen, typ rka ramla och i all panik greppar tag i Diggins ben och drar med sig henne ner fr hela backen, eller jag vet inte.

Kom igen! Jag menar sjlvklart inte vi fysiskt ska in och snka Diggins.

Vi ska dock gra det s jobbigt vi kan fr henne och kan vi ha 2-3 tjejer framfr henne, s varfr inte?
2024-01-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Bra. Var det i senaste Skirious Problems?
Inte sker p avsnittet men det r det med Emma och JC. Clugnet ger mer information dr n ngon annanstans p internet. Han hade rtt om att 50 km-loppet i Holmenkollen skulle stllas in och ersttas med andra lopp. Han sa ocks att Drammen r nra att stllas in.

Denna veckas avsnitt r med Stadlober, det r tydligt att skidkarna inte r njda med att FIS ndrar reglerna fr Chanavat
2024-01-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Jo, men han kunde vl ha sagt att ven han har glmt Jonna i sin jakt p klicks
Bra pong. Min erfarenhet av tidningsvrlden idag, och ja, jag har ganska lng erfarenhet, r inte positiv. Analyser av klickmaximering, vilka mnen o rubbar som drar till sig lsare och total negligering av rlighet o relevans r legio. Hrda vinklar, skapade konflikter och ohederlighet har blivit modellen.
Ytterst r det vl tyvrr dock folk i allmnhet man mste ifrgastta eftersom det uppenbart funkar...
Senast redigerad av PynchonsApa 2024-01-06 kl. 22:40.
2024-01-06, 22:35
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
Gr man upp i tt o inte ker srskilt snabbt r det vl upp till den som vill ha fart att g om o pumpa p, kan ju inte vara fel. Om dremot ngra stnger en enskild kare fr att slppa ivg en annan r det en annan sak som inte knns ok

Tnja p reglerna s mycket som mjligt d allts men nd hlla sig inom dem, trotsa moralen, r du fr microdopning ocks?
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Gr man upp i tt o inte ker srskilt snabbt r det vl upp till den som vill ha fart att g om o pumpa p, kan ju inte vara fel. Om dremot ngra stnger en enskild kare fr att slppa ivg en annan r det en annan sak som inte knns ok
Precis.
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Jo, men han kunde vl ha sagt att ven han har glmt Jonna i sin jakt p klicks
Han m ha blitt pmint stakkaren. Hun har jo alltid vrt et problem for han, da hun er bunn rlig, og ikke har stilt opp for han nr han hele tiden forsker omdefinere det, som at vres utbuing av han personlig, i stedet skulle vre rettet mot de svenske jentene
2024-01-06, 22:38
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LibBell
Kom igen! Jag menar sjlvklart inte vi fysiskt ska in och snka Diggins.

Vi ska dock gra det s jobbigt vi kan fr henne och kan vi ha 2-3 tjejer framfr henne, s varfr inte?

Det r mjligt att Frida kan knna sig lyckad med en sdan ful-vinst. Men jag skulle aldrig knna genuin gldje om inte jag vinner enbart av egen kraft
2024-01-06, 22:38
Medlem
Citat:
Tnja p reglerna s mycket som mjligt d allts men nd hlla sig inom dem, trotsa moralen, r du fr microdopning ocks?
r vl knappast att tnja p reglerna att ngon hamnar frst o att farten d gr ner. Har vl drabbat Frida tskilliga gnger, hnder ju hela tiden.
2024-01-06, 22:42
Medlem
billigosts avatar
Citat:
r vl knappast att tnja p reglerna att ngon hamnar frst o att farten d gr ner. Har vl drabbat Frida tskilliga gnger, hnder ju hela tiden.

Det r ju skillnad att som kare g fram och snka farten fr att man sjlv har nytta av det lngre fram, och som ni fresprkar, att andra gr fram och snker farten fr att ngon framfrvarande ska tjna p det.
2024-01-06, 22:43
Medlem
greta75s avatar
Det enda man kan gra fr att hjlpa Frida r det som Linn Svahn styrde upp fr ngra r sedan att g upp och dra. De gjorde de glatt med det tog inte mnga hundra meter knappt uppfr innan sprinttjejerna trttnade och de vanliga klttrarna kom ikapp och krde sitt eget lopp.
2024-01-06, 22:44
Medlem
Citat:
Det r ju skillnad att som kare g fram och snka farten fr att man sjlv har nytta av det lngre fram, och som ni fresprkar, att andra gr fram och snker farten fr att ngon framfrvarande ska tjna p det.
Tror du missuppfattat. Jag svarade en annan skribent vad som r ok eller inte regelmssigt men r helt emot varje form av taktikkrning i morgon
Senast redigerad av PynchonsApa 2024-01-06 kl. 22:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in