• 4
  • 5
2024-09-03, 07:27
Moderator
Arne.Ankas avatar
tror jag fr hjrnbldning snart, frsker ta mig till cryodon men hittar ingen vg, nr jag gr rakt fram frn huvudentren till drsjukhuset s kommer jag till en lavapl, ver plen r 4st balkar, jag fick hoppat ver ett par stycken men sen tog det stop en osynlig vgg.

r det ytterliggare ett stlle i spelet som lses upp frst nr man fr en viss quest?
Citera
2024-09-05, 15:05
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
tror jag fr hjrnbldning snart, frsker ta mig till cryodon men hittar ingen vg, nr jag gr rakt fram frn huvudentren till drsjukhuset s kommer jag till en lavapl, ver plen r 4st balkar, jag fick hoppat ver ett par stycken men sen tog det stop en osynlig vgg.

r det ytterliggare ett stlle i spelet som lses upp frst nr man fr en viss quest?

Ja, du fr ett uppdrag av Tommies som innebr att du bygger tv broar.

Som med allt annat i FOLON r det delvis obegripligt och buggigt, alternativt helt obegripligt och buggigt.

rligt talat vet jag inte varfr jag spelar skiten. Men jag lser en bok under laddningstiderna s jag fr tminstone det gjort.
Citera
2024-09-05, 19:30
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Ja, du fr ett uppdrag av Tommies som innebr att du bygger tv broar.
Efter att ha lst lite om hur andra uppdrag blockeras s funderade jag lite p om det va s :/

Citat:
Som med allt annat i FOLON r det delvis obegripligt och buggigt, alternativt helt obegripligt och buggigt.
Fr mycket "blockeringar" och uppdrag som kommer fr tidigt, jag fick ett uppdrag o gra nt men fick spela typ 20 timmar innan jag fick uppdraget som tog bort blockeringen i en tunnel och det r dligt.

Buggar har jag inte haft s mycket problem med, nn video i brjan jag fick hoppa ver annars hngde sig spelet, lite grafiska buggar och missar, i brjan hade jag problem med att ladda in save men efter lite pillande lste det sig annars har det rullat p helt ok ur den aspekten men...

Rtt tidigt i spelet hittade jag en pistol som gjorde 182 skada samtidigt som andra pistoler och ven gevr inte gjorde mer n kanske 30 i skada, lite vl op.
Senast redigerad av Arne.Anka 2024-09-05 kl. 19:32.
Citera
2024-09-05, 19:46
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Efter att ha lst lite om hur andra uppdrag blockeras s funderade jag lite p om det va s :/

Fr mycket "blockeringar" och uppdrag som kommer fr tidigt, jag fick ett uppdrag o gra nt men fick spela typ 20 timmar innan jag fick uppdraget som tog bort blockeringen i en tunnel och det r dligt.

Buggar har jag inte haft s mycket problem med, nn video i brjan jag fick hoppa ver annars hngde sig spelet, lite grafiska buggar och missar, i brjan hade jag problem med att ladda in save men efter lite pillande lste det sig annars har det rullat p helt ok ur den aspekten men...

Rtt tidigt i spelet hittade jag en pistol som gjorde 182 skada samtidigt som andra pistoler och ven gevr inte gjorde mer n kanske 30 i skada, lite vl op.

Uppdraget heter frresten "No Man's Wasteland" och ges av en Lieutenant Doyle.

Jag skulle sga att det inte finns EN ENDA aspekt av FOLON som inte dras med massvis med buggar. Rena krascher r rent av det minsta problemet. Bara efter en timme eller tv i spelet kunde jag skriva A4r med saker som var trasiga.
Citera
2024-09-06, 00:41
Moderator
Arne.Ankas avatar
Timmy it was fun
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto