Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-27, 16:21
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Är det en podd som passar till trådstartens fråga, "Tips om radioprogram och poddar samt korta frågor och svar"?
Egentligen inte, då de tar upp olika teman o kriminalfall så diskussion om de olika teman vore på sin plats anser jag
Citera
2024-03-27, 16:23
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beringer
Egentligen inte, då de tar upp olika teman o kriminalfall så diskussion om de olika teman vore på sin plats anser jag
Skriv då för fan vad podden handlar om istället för att berätta att den spelar musik.

Säg hur den passar in i trådfrågan.
Citera
2024-03-27, 16:32
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Skriv då för fan vad podden handlar om istället för att berätta att den spelar musik.

Säg hur den passar in i trådfrågan.
Det är ingen podd utan mer ett radioprogram med olika teman och även innehåller podd och musik. Håller med att det var en miss av mig att skriva så, höll samtidigt på att svara i en annan tråd också.
__________________
Senast redigerad av Beringer 2024-03-27 kl. 16:34. Anledning: Felstavning
Citera
2024-03-28, 00:15
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Beringer
Kanske faller någon på läppen?
https://s3.radio.co/se12c14f4b/listen
I morgon 28/3 avhandlas Kennedy Mordet live med möjlighet att kunna ställa frågor
Citera
Igår, 20:33
  #17
Medlem
RaeDesigns avatar
https://open.spotify.com/episode/0yB...453dfc994c4e61

Ny podd, Mörker
Två stycken mer eller mindre trovärdiga, helt unika sägner/skrönor tas upp i varje avsnitt. Uppläses tillsammans med en del bakgrundsljud som vi hoppas skapar en obehaglig men samtidigt lite mysig upplevelse.

Koordinaterna till platserna där händelserna ska ha ägt rum finns i avsnittsbeskrivningen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback