Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-04, 22:52
  #1
Medlem
Ivan221s avatar
När jag snusar på vänstra sidan så är det som normalt, men med högra sidan så blir den blöt snabbt och ramlar av, så ingen kick när jag snusar på högra sidan, är detta normalt?
Citera
2024-01-04, 22:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivan221
När jag snusar på vänstra sidan så är det som normalt, men med högra sidan så blir den blöt snabbt och ramlar av, så ingen kick när jag snusar på högra sidan, är detta normalt?

Även första snusen? Kanske är vänster sida torrare efter att dagens snusande satt igång om det är där du brukar ha prillorna.

Läste också någonstans någongång (oförneklig fakta m.a.o.) att kroppen vid snusande/rökande anpassar sig för att kunna ta emot nikotinet så på lång sikt har kanske vänster sida blivit mer mottaglig för nikotin?
__________________
Senast redigerad av Clavicles-Vile 2024-01-04 kl. 23:00.
Citera
2024-01-04, 23:00
  #3
Medlem
Ivan221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavicles-Vile
Även första snusen? Kanske är vänster sida torrare efter att dagens snusande satt igång om det är där du brukar ha prillorna.

Läste också någonstans någongång (oförneklig fakta m.ao.) att kroppen vid snusande/rökande anpassar sig för att kunna ta emot nikotinet så på lång sikt har kanske vänster sida blivit mer mottaglig för nikotin?

Jag har snusat I mer än 6 månader, men det började bli så med högra sidan bara I december, tagit dubbelprilla mest
Citera
2024-01-04, 23:04
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivan221
Jag har snusat I mer än 6 månader, men det började bli så med högra sidan bara I december, tagit dubbelprilla mest

Ok, då tror jag bestämt att höger sida har tröttnat på ditt vänsterprasslande och medvetet saboterar. Pröva att be om ursäkt eller så får du avstå nikotin i några dagar så ska du nog se att höger sida funkar lika bra det.
Citera
2024-01-04, 23:29
  #5
Medlem
så enkelt så du har mer saliv på högra sidan, "större ficka" du kanske petar med tungan oftare på den sidan, saliv utsöndras inte från tanköttet på något sätt, men su kanske samlar det där som en naturlig desposition för att hindra avlagringar alt karies, jag ponerar allt nu, men kolla med en hygenist, dom SKA ha koll..
Citera
2024-01-05, 10:58
  #6
Medlem
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Det brukar kännas så om man frångår sin dominanta sida av läppen. Efter några år av växlande har jag aldrig upplevt rinnandet igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback